1 צפייה בגלריה
שלושת הזוכות | צילום: חורחה נובמינסקי
שלושת הזוכות | צילום: חורחה נובמינסקי
שלושת הזוכות | צילום: חורחה נובמינסקי
18 אנשי חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב שהתבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תשע"ט, קיבלו אתמול בערב (ראשון) תעודות הוקרה ממנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי. בין המצטיינים: ורה רביץ – מורה למוסיקה בבית הספר נתן יונתן ומיטל שהרבני – מנהלת גן תרצה.
בנוסף לפרסים האישיים, קיבלה גם מנהלת בית הספר עמיטל בפתח תקוה (בשנה שעברה), שמחה גיל, את פרס החינוך המחוזי. "בית חינוך תורני אקדמי "עמיטל" פורץ דרך בתפיסתו הדתית החדשנית". תפיסה זו קבעה לעצמה כערך עליון את החיבור בין ("השמיים") הקודש (ל"ארץ") החול, כבסיס לטיפוח תלמידים שומרי תורה ומצוות, ערכיים ובעלי מיומנויות וכישורי חיים למנהיגות, ליצירתיות וליזמות פורצת דרך", נכתב בסיבות להענקת הפרס.
על רביץ כתבה הוועדה: "בשעות ההפסקה ניתן לראות בסביבתה תלמידים רבים המגיעים לבדוק את כישרונותיהם המוסיקליים. ורה מקדישה מזמנה לכל תלמיד ותלמידה במטרה להצעידם קדימה. ורה מצטיינת בפיתוח האינטליגנציה המוסיקלית, היא מזהה את החוזקות של תלמידיה ומפתחת מצוינות בתחום זה".
על שהרבני כתבה הוועדה: "מיטל שהרבני רואה בעבודה החינוכית שליחות. ברגישות ובתבונה רבה היא מצעידה קדימה דורות רבים של ילדים בדרכם העתידית בחיים. ההתמדה שלה בכל משימה שאותה היא מחליטה לבצע מובילה אותה להשגת היעדים המצופים. היכולת שלה להקשיב, להכיל, לקבל ולהבין ברגישות רבה את הילדים והוריהם ראויה להערכה רבה".
בטקס הענקת הפרס לקחו חלק גם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, ראשי ערים, הנהלת מחוז תל אביב, הפיקוח, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים שזכו בתואר הנכסף.
בדברי ברכותיה אמרה מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי: בעשייתכם היומיומית אתם מנהיגים את דור המחר אל עבר המצוינות, בדרך שאין לה תחליף, דוגמה אישית. אתם מהווים מודל להזדהות עבור תלמידכם ועמיתכם. בעשייתכם החינוכית אתם פועלים לאתר את יכולותיהם של תלמידיכם, מחזקים ומעצימים אותם וחותרים למצות מהם את המרב. אני רואה בכם מנהיגות פדגוגית איכותית ומשמעותית במערכת החינוך".