השבוע התקיימה פגישה בין ראש העיר רמי גרינברג לאנשי אגף הנוער והצעירים, מכללת העיר פ"ת ותושבות העיר שחלקן משתתפות בתכנית צוערות של משרד הפנים, במטרה לקדם מכינה קד"צ בעיר.
1 צפייה בגלריה
מי יתקצב? פגישת התכנון | צילום: עיריית פתח תקוה
מי יתקצב? פגישת התכנון | צילום: עיריית פתח תקוה
מי יתקצב? פגישת התכנון | צילום: עיריית פתח תקוה
ראש העיר רמי גרינברג, זימן את הפגישה כדי לבחון הקמת מכינה קדם צבאית ייעודית, שתפעל מטעם הרשות במטרה לעודד צעירים לשירות משמעותי בצה"ל. במסגרת פעילות המכינה, ימצו הצעירים את הפוטנציאל שלהם לקראת השירות תוך עידודם להתנדבות ופעילות למען הקהילה, מתוקף היותם אזרחים פעילים התורמים לעיר. המכינה עתידה להיות מעורבת בקהילה והיא תיתן מענה לכלל הציבור בעיר.
בשלב זה הנחה ראש העיר לקיים פגישות עם משרד הביטחון ומשרד החינוך לטובת קידום המהלך. כמו כן, הורה ראש העיר לבדוק היתכנות מול גורמים שונים שיהיו מוכנים להירתם ולסייע מבחינה תקציבית. בהתאם לכך, הנחה ראש העיר את גורמי המקצוע להגיש תכנית עבודה מפורטת להקמת המכינה, בשאיפה שזו תיפתח כבר בשנה"ל הבאה.
בתום הפגישה אמר גרינברג: "ישנה חשיבות לקדם את הנוער מצד אחד ומאידך להנחיל לו ערכים של התנדבות ונתינה תוך מעורבות בנעשה בעיר. אין ספק כי המכינה הקד"צ תהווה את אחד הכלים להשגת מטרות אלו. אני רואה חשיבות עליונה בהשקעה בנוער ובצעירים בעיר ואמשיך לפעול ולקדם תכניות למענם, שהרי הם העתיד של עירנו ושל מדינת ישראל כולה".