1 צפייה בגלריה
עיריית פתח תקוה. צילום: ריאן
עיריית פתח תקוה. צילום: ריאן
עיריית פתח תקוה. צילום: ריאן
זעזוע נוסף בעיריית פתח תקוה: הילה שבתאי, שהייתה מנהלת אגף הספורט ב- 4 השנים האחרונות, פוטרה במפתיע מתפקידה. בכך מצטרפת שבתאי לרשימה ארוכה של בכירים שפוטרו או עזבו את המערכת בחודשים האחרונים, וביניהם: חזי חקאק, ד"ר חוה ארליך, דרורית גור אריה, סיגלית הלל יאראק וליאוניד סמוליאנוב.
על פי גורם עירוני, פיטוריה של שבתאי נפלו עליה כרעם ביום בעיר. "היא ארגנה בין היתר את מרוץ הלילה שנערך לפני מספר חודשים והיה מוצלח מאוד. לפי מה שהבנתי היא קיימה לא מכבר שיחה עם ראש העירייה בה הובהר לה כי רוצים שתמשיך בתפקיד. זה דפוס הפעולה של רמי, הוא מתעתע באנשים ומשדר שהכל בסדר". גורם אחר טוען כי הסיבה היא שמונתה על ידי ראש העיר הקודם, איציק ברוורמן.
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "עם כניסתו לתפקיד ראש העירייה, רמי גרינברג, ביצע רה ארגון מקיף ותוצאותיו יורגשו בשנת התקציב הקרובה כחלק מהתייעלות כוללת. נציין כי בעוד ארגונים רבים אחרים מראים גידול מתמיד של 3 עד 4 אחוזים בעלויות השכר בכל שנה, בעיריית פ"ת חלה מגמה הפוכה. בנוסף, ראש העירייה מצפה מכלל עובדי העירייה ובפרט מהבכירים שבה, לסייע במאמצים לשדרוג העיר ופיתוחה בכל התחומים. בתוך כך, אגפי העירייה השונים נבחנים על רמת ביצועם ובהתאם גם מקודמים מהלכים ארגוניים. ולגופם של דברים, הגב' שבתאי ניהלה את אגף הספורט בארבע השנים האחרונות, ואנחנו מבקשים לאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך".
את תגובתה של שבתאי לא ניתן היה להשיג.