רגישים שפיספסתם כמה אייטמים מעניינים? סקרנים לשמוע מה קורה בעיר הסמוכה? הנה הסיפורים החמים שפרסמנו השבוע ברשת מיינט.
אסון נמנע בבית ספר הנדיב בהרצליה. עם הגעת תלמידי כיתה א' לבית הספר נפלה פלטה של תקרה אקוסטית מחומר קל על הרצפה, כאמור, בזמן שהילדים שהיו בה. במיינט הרצליה מוסרים כי במזל גדול לא נגרם נזק לאף אחד מהתלמידים. מייד פינו את התלמידים מהכיתה וצוותים מקצועיים הוזעקו למקום והחלו לטפל בבעיה. מתחקיר ראשוני עולה כי מדובר בקריסה עקב רטיבות מהמזגן. את ההורים המבוהלים זה לא הרגיע: "הגיע הזמן שיעשו שיפוץ מסיבי וגדול בבית הספר. היום נמנע אסון, אבל מי יודע מה יהיה מחר. אנחנו לא דורשים שיפוצים קוסמטיים אלא שיפוץ רציני".
4 צפייה בגלריה
שברי התקרה האקוסטית בבית הספר. צילום: פרטי
שברי התקרה האקוסטית בבית הספר. צילום: פרטי
שברי התקרה האקוסטית בבית הספר. צילום: פרטי
עוד רוחות סוערות סביב פתיחת שנת הלימודים. הורים לילדי גן יהלום בראש העין, שכחודש לפני תחילת שנת הלימודים הביעו את חששם, המוצדק בדיעבד, כי בניית הגן לא תסתיים בזמן, זועמים כעת כי גם במבנה הזמני בו שוכנו ילדיהם ישנם תנאים מחפירים. בין היתר לטענתם קיים מחסור בשירותים עבור הילדים ובמשחקים בחצר.
"בעקבות הבלאגן סביב הבניה, הציעו לנו לשכן את הילדים באולם של בית כנסת באופן זמני כשבעירייה ציינו כי יצטרכו לבצע התאמות לשם כך. הסכמנו לזה כי כל אפשרות אחרת הייתה מובילה את הילדים להיכנס לאתר בבניה", מספרת אחת האמהות למיינט ראש העין. "ב-1 בספטמבר ניכנסנו לגן וגילינו לתדהמתנו שאין שירותים לילדים בגן, בחצר אין משחקים והצללה, כשגם מכשיר תמי 4 כלל לא קיים. הסייעות הולכות עם הילדים למבנה סמוך. בגלל הסידור הזה, הצוות של הצהרון היה יומיים בגן ועזב. במשך 4 ימים של צהרון, כמעט בכל יום יש פנים חדשות. אף סייעת לא מוכנה לעבוד בגן ילדים ללא שירותים. כדי להינות ממשחקים בחצר, הגננת פונה לגננות שבגנים הסמוכים בבקשה להביא את הילדים שלנו לחצרות שלהם"
4 צפייה בגלריה
גן יהלום ראש העין. צילומים: באדיבות ההורים
גן יהלום ראש העין. צילומים: באדיבות ההורים
גן יהלום ראש העין. צילומים: באדיבות ההורים
גם הורי גן 'נחשול' בחטיבה הצעירה בבית ספר 'יגאל אלון' בבת ים הופתעו לפגוש את הגן החדש של ילדיהם. "יש נזילה מהמזגן שעושה רטיבות ועובש שחור בקיר, מה שממש מסכן את בריאות הילדים שלנו", אמרו ההורים למיינט בת ים. "בנוסף, המתחם כולו מלא באבק וחול המעיד כי אפילו ניקיון ראוי לא עשו לקראת פתיחת שנת הלימודים ובשירותים יש המון ג'וקים ברמה שהילדים לא רוצים להתפנות וחוזרים הביתה עם כאבי בטן". אחת האימהות בגן מוסיפה כי גם חצר הגן אינה בטיחותית, "אין בחצר בכלל משחקים והבן שלי מתלונן שהוא לא מסוגל אפילו לשבת על הרצפה מרוב שהיא מלוכלכת. בנוסף, יש בה מסמרים מפוזרים וקן צרעות, כך שבאמת עדיף שהילדים לא ייצאו אליה".
4 צפייה בגלריה
הזנחה בגן נחשול. צילום: פרטי
הזנחה בגן נחשול. צילום: פרטי
הזנחה בגן נחשול. צילום: פרטי
אנחנו שומעים לצערנו כמעט מידי יום על הורים ששוכחים את ילדיהם ברכב. אבל מקרה כמו שדווח השבוע במיינט באר שבע באמת לא קורה הרבה. במשטרה התקבל דיווח אודות פעוט שננעל ברכב המשפחתי ברחוב אור החיים באופקים. השוטרים שהגיעו למקום גילו כי הפעוט, כבן שנתיים, הצליח ככל הנראה לנעול את עצמו ברכב לאחר ששיחק במפתחות - בעוד שאמו ההמומה נותרה מחוצה לו. אחד השוטרים שבר את חלון הרכב וחילץ את הפעוט כבן השנתיים, ולאחר מכן שטף את פניו והשקה אותו מים במקביל להזעקת כוח רפואי. בתום טיפול רפואי שהתבצע במקום הילד שוחרר לידי אמו המאושרת, כשמצבו טוב.
נהג מונית מקרית חיים עזר לנוסעת להוריד את מזוודותיה ברח' צייטלין בעיר, כשהוא מותיר את הרכב מונע ואת הדלת פתוחה. אז הגיח לפתע אדם זר שנכנס לרכב וגנב אותו. במיינט קריות מדווחים כי מכתב האישום עולה כי בדרכו עצר הנאשם בבית קפה ברחוב אח"י אילת, ביקש קפה וקרטיב ויצא מבלי לשלם. בינתיים, הודיע נהג המונית לתחנת המוניות, שבה הוא עובד, על גניבת רכבו והמידע עבר בקשר לכל נהגי המונית. בעקבות כך זיהה אחד מנהגי המוניות את רכבו הגנוב של חברו והבחין בנאשם יוצא מבית הקפה, ניגש למונית ומנסה לפתוח את דלת הנהג. הוא החל לצעוק ורץ לעברו והנאשם נמלט על נפשו ונעצר על ידי המשטרה. הנאשם מואשם בגניבת רכב ונהיגה ללא רשיון נהיגה.
האמנית הכפרסבאית, רונית סנפיר הציגה מיצב בתערוכת האמנים שנפתחה בעיר, המתמקדת ב'שיער'.סנפיר הציבה שולחן מלא בכל טוב: כדורי שוקולד, עוגות שמרים, ממתקים למיניהם, קוראסונים ועוד - שכל כולם היו עטופים בשיער. "באחד מכלי ההגשה אפילו שמתי את צמתה של בתי", אמרה סנפיר למיינט כפר סבא. "זהו מיצב המבקש לעלות את הקשר בין הפיתוי לדחייה בין המושך למגעיל . די בשערה אחת במנת אוכל כדי לגרום לתחושת גועל. חיברתי בין שני מרכיבים יפים ומושכים כל אחד בפני עצמו ובכך יצרתי דיכוטומיה מטרידה. אני מנסה לברר מדוע שיער שאינו על הראש, מקומו הטבעי, מעורר תגובת סלידה?". את השיערות לתערוכה השיגה סנפיר ממספרות ברחבי העיר. במזל, אף אחד ממבקרי התערוכה לא טעם מהעוגיות...
4 צפייה בגלריה
"כדורי השוקולד" של סנפיר. צילום: פרטי
"כדורי השוקולד" של סנפיר. צילום: פרטי
"כדורי השוקולד" של סנפיר. צילום: פרטי