2 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
אישה רווקה מהאזור חששה להיכנס לקשר רומנטי עם גבר גרוש ואב לילדים, אולם האהבה ניצחה והשניים נישאו לאחר פחות משנה של זוגיות. אלא שלאחרונה עלו היחסים על שרטון, כשהיא גילתה כי בעלה בוגד בה עם לא אחרת מאשר אשתו לשעבר. בהמשך התברר לה כי האיש מנהל חיים כפולים עם האקסית שלו, ומשם הדרך לגירושין היתה קצרה.
"האיש סיפר לאשתו החדשה כי הוא עובד בכוחות הביטחון וכי עליו לעבוד במשמרות של 24 שעות ברציפות", מסבירה פרקליטת האישה, עו"ד זהר רון. "המשמעות, לדבריו, היא שיום אחד הוא איתה ולמחרת בעבודה. כשהם היו בבית ביחד, הם נהנו מכל רגע משותף והיא היתה מאושרת".
כיצד הוא הצליח לתמרן ביניהן?
"בימים שהם לא היו יחד, הוא נהג לומר לה כי הוא לא זמין בטלפון בגלל העבודה והוסיף כי הנהלים דורשים ממנו לשמור על מכשירו הנייד כבוי ולכן אין טעם שתנסה להתקשר. הוא הבטיח כי אם וכאשר יוכל, הוא יתקשר אליה בעצמו במהלך היום. כך התנהלה השגרה שלהם במשך תקופה, כשבפועל בימים שהוא לא היה איתה, הוא בילה עם אשתו לשעבר וילדיהם".
איך הסוד נחשף?
"יום אחד, כשהבעל היה כביכול בעבודה, היתה הצפה של מים בבית. האישה ניסתה בכל זאת להתקשר אליו בתקווה שאולי הטלפון שלו יהיה זמין והוא יוכל לעזור לה. להפתעתה הרבה, לטלפון ענתה ילדה שאמרה כי 'אבא במקלחת ולא יכול לענות עכשיו'. המומה משיחת הטלפון האישה התמודדה לבד עם הטיפול בהצפה, ובערב כשבעלה התקשר, היא ניסתה לברר היכן היה באותו היום. הוא מצידו טען שהיה בעבודה".
2 צפייה בגלריה
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון
עו"ד רון מספרת כי האישה הסבירה לו שילדה כלשהי ענתה לטלפון, והוא מצידו אמר לה כי היא בטח טעתה בחיוג המספר. "השיחה עם הילדה הטרידה את מנוחתה, וכעבור יומיים היא החליטה לנסות להתקשר לבעלה שוב, הפעם ממספר חסוי", מציינת עו"ד רון. "הבעל ענה וברקע נשמעו קולות ילדים. האישה שאלה אותו היכן הוא וביקשה להיפגש ולדבר עימו באופן מיידי. הוא אמר לה ש'קפץ' לגרושתו כיוון שהבת שלו חשה ברע. בשלב זה האישה החליטה לשכור את שירותיו של חוקר פרטי, ולתדהמתה גילתה שבעלה מנהל חיים כפולים - יום איתה ויום עם גרושתו וילדיו לסירוגין".
לאחר התגלית הגיעה האישה לעו"ד רון עם תיק החקירה והממצאים, והתייעצה עימה מה לעשות. "המלצתי לה לחשוף בפני בעלה את החומרים ולבדוק כיצד יגיב", אומרת עו"ד רון. "הוא אכן התוודה, הסביר לה כי הוא אוהב אותה ואמר לה שישמח להמשיך את הקשר איתה במתכונת הנוכחית - יום איתה ויום עם אשתו לשעבר כיוון שהוא קשור מאוד גם לילדיו ולאשתו הראשונה. האישה הרגישה נבגדת, פגועה ומרומה והחליטה להתגרש".
לטענת עו"ד רון, לאחר שהבעל הבין כי לא יוכל להמשיך לחיות חיים כפולים הסכים בצער רב להתגרש. "במקרה שבו הבעל ניהל חיים כפולים וגרם לאשתו לחיות בשקר, טוב עשו כשהחליטו לסיים בדרכי שלום באמצעות גישור והסכמות הדדיות", היא מסכמת.