רצף מפחיד של אירועים התרחש בחודשים האחרונים ברחובות פתח תקוה: צעיר בן 24 איים על חיי נשים ונערות בעיר כאשר תקף אותן ורדף אחריהן עם סכין. במקרה האחרון שבו הותקפה נערה בת 14 בשכונת גני הדר, הוא נתפס בזכות חבורת צעירים ששמעו את זעקותיה.
1 צפייה בגלריה
יצאו למעקב אחרי האישה
יצאו למעקב אחרי האישה
עקב אחרי הנערות ותקף אותן
(צילום המחשה: shutterstock)
המקרה המטריד הראשון, עליו ידוע למשטרה, התרחש בחודש מאי האחרון. שתי נערות בנות 16, ישבו באחד הערבים על ספסל במרכז פתח תקוה סמוך לבניין העירייה, ולפתע פנה אליהן צעיר שאינן מכירות ואמר להן: "מה אתן מסתכלות? חכו חכו אני בא", ואז הסתובב אל הבנות, הניף את הסכין והחל מתקרב לעברן. הבנות נסו לקיוסק סמוך כאשר המאיים בעקבותיהן, אך בטרם הגיעו, הסתובב וברח, כך לפי גרסת המשטרה שהוצגה בבית המשפט.
בגין המקרה הזה הוגש נגד הצעיר כתב אישום, אך הוא שוחרר ממעצר.
שני מקרים נוספים, עליהם ידוע למשטרה, התרחשו בחודש יולי האחרון. באחד המקרים עקב האיש ורדף אחרי בחורה שהצליחה לנוס לתוך ביתה, אך המאיים לא עזב אותה. הוא ניסה לצלצל, ללחוץ על מספרים שונים באינטרקטום בניסיון לנחש את הקוד, אך כאשר לא הצליח לפתוח את הדלת, הצית אש על מנת להפעיל את האזעקות בבניין. האירוע הסתיים למרבה המזל ללא פגיעה בנפש.
האירוע האחרון התרחש ביום חמישי האחרון. אז עקב האיש אחרי שתי נערות בנות 14 שהלכו ברחוב בשכונת 'גני הדר' בפתח תקוה.
מפרטי האירוע עולה כי הנערות הבחינו בצעיר עוקב אחריהן על אופניו. אחת מהן פנתה אליו ושאלה אותו "מה אתה עוקב אחרינו?". בתגובה, זרק הצעיר את אופניו לקרקע, שלף את הסכין וצרח על הנערה "מה הבעיה שלך?".
הבנות החלו לברוח כשהוא רץ אחריהן, תוך שהן צועקות לאישה שעברה במקום להזמין משטרה. בשלב מסוים הצליח האיש לתפוס את אחת מהן, והכה אותה באגרוף לבטנה. מעוצמת המכה נפלה הנערה לקרקע, ואז באיומי סכין לעברה, גרר אותה התוקף למרחק מסוים, עד שעזב אותה, הניח לה וברח מהמקום.
למרבה המזל חבורת צעירים בני 18, שעברו במקום, שמעו את הצעקות והבכי של הנערה. הם התנפלו על התוקף, הפילו אותו לקרקע, הוציאו ממנו את הסכין, והשאירו אותו מרותק בשכיבה עד להגעת השוטרים שעצרו אותו במקום.
המקרה האחרון הסתיים במעצרו ובבקשת המשטרה להשאירו עצור עד לתום ההליכים נגדו.