חוקרי תחנת המשטרה שמעו תירוצים רבים של עבריינים בניסיון להסביר מדוע הם לא אשמים בביצוע העבירות שביצעו, אך תירוץ כמו שסיפק צעיר תושב העיר היה מהמשונים שבהם.
באירוע אלימות שהתרחש לפני כשבועיים ובו נחשד הצעיר בהכאת סבתו בת ה־80, הוא טען כי האשם באלימות הוא הסבא, שגילה להפתעתו כי הסבתא בהריון. התירוץ לא שכנע את השוטרים, ובשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום.
1 צפייה בגלריה
כנס הריון ולידה בכפר סבא
כנס הריון ולידה בכפר סבא
סבתא בהריון?
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לפני כשבועיים הגיע הצעיר (21) לבית סבו וסבתו וביקש מהם לשבת ולאכול. לאחר שאכל לשובע וגם כיבס את בגדיו, ביקשה ממנו הסבתא שיעזוב את הבית כי הם מעוניינים לישון את שנת הצהריים שלהם.
קראו גם:
הנכד הסורר התעצבן והחל לקלל את סבתו בצרור נאצות, ובהן: "את בהמה מטומטמת". הסבתא ההמומה דרשה ממנו לעזוב את הבית, אך הוא החל לדחוף אותה לקולות מחאתה ודרישתה ממנו לחדול ממעשיו. בשלב זה גברה האלימות והנכד דחק את סבתו לחדר האמבטיה, שם דחף אותה בחוזקה והפיל אותה לרצפה.
הסבא, שהבחין כי האירוע יוצא משליטה, מיהר להזעיק את המשטרה, ובעקבות זאת עזב הנכד את הבית ונמלט במהירות. הסבתא השרועה על הרצפה הועברה להמשך טיפול בבית החולים, שם אובחן אצלה שבר בחוליות הצוואר.
במקביל נערך חיפוש אחר הצעיר, ובתום מרדף קצר הוא נעצר ונלקח לחקירה במשטרה, שם סיפק כאמור תירוץ שהותיר את החוקרים מבודחים.
לטענתו של הנכד, מי שגרם לפציעה של סבתו הוא לא אחר מסבו בן ה־80, שגילה כי הסבתא נכנסה להריון. לכן, הסביר הנכד, הוא הכה אותה. התירוץ המופרך כמובן לא שכנע את השוטרים, ובסופה של החקירה הוחלט להגיש נגד הצעיר כתב אישום בגין תקיפת זקן.