סערה בבוקר יום שישי בפתח תקוה: ראש העירייה העיר לתושב והותקף ביריקות וביצים. האירוע התרחש במהלך סיור שגרתי שערך גרינברג, כפי שהוא עושה מדי יום שישי, ובמהלכו הוא נפגש עם תושבים ומאתר מפגעים הדורשים טיפול.
1 צפייה בגלריה
(רמי גרינברג. צילום: ריאן)
הבוקר, במהלך הסיור השגרתי הבחין גרינברג בתושב שמסתובב ללא מסכת פנים, יחד עם שני כלבים גדולים כשהם בלי מחסומים ומשחיתים ערוגות נוי ציבוריות על אי תנועה במרחב הציבורי. ראש העירייה עצר את רכבו בצד הדרך, והעיר לתושב שגם מסתובב בלי מסכה וגם משחית את הערוגות עם הכלבים שלו שהם ללא מחסום ומסכנים את הציבור.
אז החל התושב, כפי שמדווח ראש העירייה, לקלל ולירוק עליו. בשל ההתנהגות הבריונית הוזמנה משטרה למקום.
כאשר הבין התושב כי המשטרה בדרך עלה הביתה, והחל להשליך ביצים מהחלון לעבר ראש העירייה. השוטרים שהגיעו עיכבו את התושב לחקירה.
ראש העירייה רמי גרינברג: "אנו פועלים ללא ליאות למען בריאות הציבור ולמען טיפוח העיר ושמירה על ניקיונה, ולראות תושב שנמצא בימים אלה במרחב הציבורי ללא מסכה ובנוסף מטייל עם כלביו ללא מחסום על אי תנועה מטופח בו שתלנו פרחים וצמחי נוי, זה פשוט מקומם ומכעיס.
עצרתי בצד הדרך על מנת לשוחח אתו ולהזכיר לו את הנחיות משרד הבריאות והוא השיב באלימות. רק סיימנו את צום תשעה באב הקורא לאהבת חינם ולצערי נתקלתי היום בשנאת חינם! אמשיך בדרכי לפעול למען הציבור בעיר, למען שמירה על בריאותו ואיכות חייו ושום אלימות וברינות לא תרתיע אותנו".