בעקבות מגיפת הקורונה רבים איבדו את פרנסתם ואילו אחרים משוועים לידיים עובדות. מינהלת עסקים והייטק בעיריית פתח תקוה יזמה יחד עם 'החממה' - אגף חברה וצעירים, בשיתוף שירות התעסוקה והנהלת קניון עופר, יריד תעסוקה לתושבי ותושבות העיר המעוניינים לחזור לשוק העבודה.
1 צפייה בגלריה
הקניון הגדול פתח תקוה
הקניון הגדול פתח תקוה
הקניון הגדול פתח תקוה
(צילום: דוברות העירייה)
יריד התעסוקה יתקיים ביום שלישי 20.4 בין השעות 20:00-16:00 בקניון פארק עופר (הקניון הגדול) ויוצבו בו כ-30 עמדות של חברות ועסקים המחפשים עובדות ועובדים במגוון תחומים, כגון תקשורת, ביטוח, היסעים, הייטק ועוד.
בנוסף תוצב במקום עמדת מידע של שירות התעסוקה ועמדת הסברה לכתיבת קורות חיים.
קראו גם:
ראש העיר רמי גרינברג אמר "כעת כשאנו רוצים לחזור לשגרה אנו מרגישים ביתר שאת את השפעות נגיף הקורונה על המשק המקומי. עסקים רבים מחפשים עובדים בעלי הכשרה או חסרי הכשרה בתחומים רבים ומגוונים, גם חברות ההייטק בעיר וחברות הביטוח והתקשורת מחפשות עובדים וכך גם בעלי מסעדות, בתי קפה ועסקים קטנים. יריד התעסוקה יחשוף את ציבור מחפשי העבודה למגוון רחב של משרות והם מוזמנים להירשם, להשאיר פרטים, להעביר קורות חיים ולקבל מידע אודות המשרה המדוברת. אני מקווה שכמה שיותר מחפשי עבודה יחזרו למעגל התעסוקה ולשגרת החיים. אני מודה לכל השותפים שלנו לפרויקט ומאחל לכולם הצלחה רבה".
היריד מיועד לבני 20 ומעלה.