משליכי פסולת בפאתי העיר אולצו לשלם קנס על סך 35 אלף ש"ח.
בהמשך למאמצי עיריית פתח תקוה במיגור תופעת השלכת הפסולת במרחבים הפתוחים אשר בפאתי העיר, בימים האחרונים בית משפט השלום בפ"ת השית בגין עבירה זו קנס מצטבר על סך 35 אלף שקלים. תפיסת הנאשמים והבאתם לדין התאפשרה לאור יוזמת ראש העיר רמי גרינברג לתגבור סיירת האכיפה בשטחים הפתוחים וכן במקביל להקמת מערך המצלמות הסולריות המשדרות ממוקדים אלו 24/7 למרכז השליטה העירוני ומאפשרות לתפוס את העבריינים בעת מעשה.
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
במסגרת פעילות יזומה של סיירת שטחים פתוחים, השיטור העירוני והאגף לפיקוח על הבנייה, נתפסה במהלך שנת 2019 משאית הפורקת פסולת בניין בסמוך לתחנת הרכבת בקרית אריה. בעקבות זאת הוחרמו המשאית והנגרר מהם בוצעה העבירה. כאמור, מלבד הליך תפיסת המשאית, הלשכה המשפטית בעירייה ניהלה גם הליכים משפטיים כנגד העבריינים. בתוך כך לאחר בחינת חומר החקירה הגישה הלשכה המשפטית כתב אישום בגין העבירה.
קראו גם:
כאמור, לאחרונה התקיים דיון בעניין זה בביהמ"ש לעניינים מקומיים בפ"ת אשר בסופו הורשעו הנאשמים והושת עליהם קנס כספי בסך 35,000 ₪ יחד וכן התחייבות להימנע מעבירות על חוק שמירת הסדר והניקיון, תשמ"ד- 1984. על החברה הנאשמת הושת קנס כספי בסך 25,000 ₪ ועל מנהל העבודה בחברה הושת קנס כספי בסך 10,000 ₪.
1 צפייה בגלריה
השלכת פסולת פתח תקוה
השלכת פסולת פתח תקוה
השלכת פסולת פתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
ראש העירייה, רמי גרינברג: "אני מברך את צוותי הביטחון, הפיקוח והלשכה המשפטית על עבודה משותפת אשר הביאה בסופה לפסק דין משמעותי כנגד העבריינים אשר הרשו לעצמם לזהם את הסביבה. כפי שניתן לראות ברחבי העיר ובשטחים הפתוחים בפרט, הנוכחות שלנו מורגשת וההרתעה הביאה להפחתת המקרים באופן ניכר. כמו כן, בתקציב העירייה לשנת 2021 שמנו דגש על מערך הביטחון והאכיפה בעיר וכבר היום דאגנו לתגבר את הצוותים בעלות כוללת של מאות אלפי שקלים. עיריית פתח תקוה לא תאפשר הפקרות בנושא השלכת הפסולת ואנחנו נגיע לכל עבריין שיעשה את זה ונמצה עימו את הדין עד תום".