אות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל הוענק לרוני דרורי ממושב נחלים, תלמידת אולפנת צפירה. "כשאני מתנדבת אני מרגישה שאני מקבלת המון", אומרת רוני בעקבות ההודעה על הזכייה.
1 צפייה בגלריה
רוני דרורי
רוני דרורי
רוני דרורי
(צילום: פרטי)
קראו גם:
ועדה מיוחדת במשרד החינוך בחרה ברוני דרורי (תלמידת י"ב) תלמידת אולפנת צפירה שבפיקוח המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי, לקבל אות לנוער מתנדב לשנת תשפ"א על תרומתה המשמעותית למען החברה והקהילה. האות יוענק לה על ידי שר החינוך יואב גלנט בטקס שיתקיים בחודש פברואר.
אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי במשרד החינוך מציינת כי "רוני נבחרה לקבל את האות על מיזמי התנדבות רבים, ובהם עזרה לנוער עם מוגבלות, חולים וקשישים. מרשים לראות את היקף העשיה ההתנדבותית והמוטיבציה שלה. היא מהווה דוגמא לנוער ערכי ומחוייב שמוביל שינוי חברתי בישראל".
"רוני היא 'מתנדבת סדרתית' " מספר הרב אמיר אדרעי, ראש אולפנת בני עקיבא "צפירה" בה היא לומדת. "רוני הדריכה בבני עקיבא, מתנדבת בעמותות הפועלות למען ילדים חולים ובני משפחותיהם: "שמחה לילד", "להושיט יד", "ילדי איל"ן" ו"זכרון מנחם".
"בתוך כך, הפעילה קייטנה שלמה למען נוער עם מוגבלות, כולל גיוס ותפעול מתנדבים. בנוסף, רוני פעילה עמותת "אור מיכאל" המשמחת מאושפזים בבתי חולים ובימי שישי ובחגים היא מתנדבת גם במעון לקשישים "בית רבקה", והיא כל הזמן ערה לסביבה, יוזמת ומחפשת עוד מקומות בהם תוכל לתרום".
אות שר החינוך לנוער מתנדב נקרא על שמו של הנער אלעד ריבן ז"ל, שהתנדב ב"צופי האש" ונספה באסון הכרמל בשנת 2010 ומוענק מידי שנה לבני נוער מצטיינים בתרומה לקהילה. הוועדה בודקת את הייחודיות, היצירתיות והיזמות שבעשייה התנבותית של המועמדים, ואת גבולות ההשפעה של ההתנדבות שלהם על האחרים ועל הסביבה.
ענת זמל, הממונה על חינוך ערכי -חברתי במינהל לחינוך התיישבותי: "ניכר כי ההתנדבות היא דרך חיים עבור רוני וזו תוצאה משולבת של החינוך שספגה בבית ובאולפנה ומעל הכל בזכות הרצון, היוזמה והרגישות החברתית שלה".