רק שלא נצטרך: העיר פתח תקוה נבחרה להיות אחת מארבע ערים בארץ בהם מתבצע פיילוט של תכנית "לצדכם", והיא נפתחה אתמול במעמד ראש העיר רמי גרינברג, סנ"צ יניב פינקל מפקד תחנת המשטרה ושלומי ערה מנהל הרשות לביטחון קהילתי.
2 צפייה בגלריה
גרינברג, דניאל ויינרוב קצינת הנוער, שלומי ערה
גרינברג, דניאל ויינרוב קצינת הנוער, שלומי ערה
גרינברג, דניאל ויינרוב קצינת הנוער, שלומי ערה
(צילום: דוברות העירייה)
קראו גם:
התוכנית הינה יוזמה של המשרד לחיזוק וקידום קהילתי ומשטרת ישראל, והיא בנויה מארבעה מפגשים ומיועדת להורים לנערים ונערות שזומנו בפעם הראשונה לחקירה בתחנת המשטרה.
בתכנית יקבלו ההורים לבני הנוער כלים וליווי להתמודדות עם המצב אליו נקלעו, כלים לשיח אפקטיבי עם הילד במצב של משבר לאחר חקירה במשטרה, היכרות עם החוק, יחשפו לגורמי הרשות שיכולים לסייע להם, יקבלו כלים בנושא סמכות הורית, מידע הקשור להנהגות מתבגרים ועוד.
ראש העיר רמי גרינברג הודה למשטרת פתח תקוה על שיתוף הפעולה ועבודתם השוטפת ולמובילי התוכנית - קצינת הנוער דניאל ויינרוב ומנהל הרשות לביטחון קהילתי שלומי ערה.
2 צפייה בגלריה
סנ"צ יניב פינקל
סנ"צ יניב פינקל
סנ"צ יניב פינקל
(צילום: דוברות העירייה)
גרינברג בירך על התכנית: "לצד העובדה שאנו משקיעים באכיפה, תוך גילוי אפס סובלנות לכל סוג של אלימות, אני מקיימים מגוון רחב של פעילויות הסברה במסגרת הפורמלית והבלתי פורמלית. כמו כן הקמנו צוות חשיבה מוביל לבחינת האפשרויות למעקב וסיוע לנערים ונערות שהיו מעורבים בהפרת החוק. התכנית מיועדת להורים, במטרה להעצים אותם וזאת מתוך אמונה שכל נער/ה צריך מבוגר אחד שיאמין בהם, יכוון וידריך אותם כדי שיוכלו לצאת לדרך חדשה וחיובית".
סנ"צ יניב פינקל בירך את המשתתפים וציין בפני ההורים כי העובדה שהם בחרו להגיע להיות חלק מהתוכנית היא הסתכלות על חצי הכוס המלאה.