חופים מרהיבים, טיילת יפהפייה, חיי לילה תוססים, מסעדות נחשקות ובארים מדליקים. לא, אין מדובר כאן בעוד המלצת טיול לריביירה הצרפתית (הסגורה בפנינו עדיין) אלא לריביירה הישראלית נתניה.
עם סיום הקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול ועם פתיחת בתי המלון בנתניה - אנו רוצים להמליץ לכם על חופשה חלומית בעיר, שבמהלך חודש אוגוסט תציע מגוון ארועים ופעילויות, ללא תשלום (או בעלות מופחתת) לנופשים בבתי המלון המפנקים שלה. הכניסה, בהצגת שובר מבית המלון.
4 צפייה בגלריה
קו החוף של נתניה
קו החוף של נתניה
קו החוף של נתניה
(צילום: רן אליהו)
תוכלו ליהנות מסיורים קולינריים ותיאטרליים, גרפיטי וסטיילינג, מסע אל החלל בפלנתניה, קונצרטים ותערוכות בגלריה על הצוק, יוגה בזריחה ופילאטיס בשקיעה, תערוכות מתחלפות בגלריית ”הרצל סטריט מול“, השכרת כיסאות חוף במחיר תושב ועוד…גם האירוח בבתי המלון מוצע במחירים משתלמים במיוחד.

(צילום: כוורת)

אז ארזנו לכם את כל הפעילויות שיש לעיר להציע:
חופים: מי אמר שרק בתאילנד יש חופים יפים? נתניה מציעה שלושה עשר קילומטר של חופים זהובים, מהיפים בישראל עם מים צלולים ותכולים. החופים משתרעים מצפון העיר לרגלי מצוקי הכורכר ודרומה עד לפתחת פולג, כאשר רכס הכורכר ה”נושק” לחופים מעניק לעיר נקודות תצפית גבוהות אל מרחבי הים התיכון.
4 צפייה בגלריה
גלישת גלים בחוף נתניה
גלישת גלים בחוף נתניה
גלישת גלים בחוף נתניה
(צילום: נמרוד גליקמן)
אוכל: מה מיוחד בשוק נתניה הצבעוני והתוסס המושך אליו מבקרים רבים? אותנטיות, ריחות, צבעים, אווירה, קולינריה, מקבץ של טעמים ועדות - שוק המהווה נקודת מפגש של החברה הישראלית על גווניה השונים. בשוק יש הכל מכל- אוכל טריפולטאי המתבשל על פתיליות, בוריקה וסנדוויץ' טוניסאי, מאכלים אתיופים, תבלינים טריים, ארטיקים טבעיים ואפילו משקה ייחודי רק לשוק.
בשוק יתקיימו מדי יום רביעי במהלך חודש אוגוסט - סיורי טעימות קולינריות מודרכים, שיובילו אתכם למסע בין בתי האוכל השונים ואל פינותיו הנסתרות של השוק (בתשלום. חינם ללנים באחד ממלונות העיר בחודש אוגוסט).
ספורט: למי שחייב לעלות על בגדי ספורט גם בחופשה, יש לא מעט אפשרויות. חוף סירונית שלמרגלות טיילת הראשונים הוא הבולט שבחופי נתניה. החוף הוא אבן שואבת לפעילויות ותחרויות ספורט כמו כדורעף חופים, מטקות וכדורגל. האטרקציה המרכזית של חוף סירונית היא מעליות החוף השקופות והייחודיות מסוגן בארץ, שמאפשרות ירידה קלה מהמצוק היפה שבטיילת הראשונים ישירות אל החוף. בחודש אוגוסט יתקיימו בחוף בכל יום ראשון שיעורי פילאטיס בשקיעה ובימי שישי - יוגה בזריחה (חינם ללנים במלונות העיר).
אמנות: בימי שלישי, יהיה מוזיאון העיר פתוח עד שעות הלילה ויתקיימו בו סיורים מודרכים. בימי חמישי תוכלו ליהנות מסיורי גרפיטי ברחבי העיר ובימי שני ורביעי תוכלו לצפות בתערוכות אמנים המציגים ב"הרצל סטריט מול", המדרחוב היפהפה, העדכני והעשיר בפעילויות של נתניה. לאורך רחוב הרצל המיתולוגי, ציירו וקישטו אמני רחוב וגרפיטי מפורסמים מכל העולם את קירותיו. התוצאה היא - חוויה אורבנית צבעונית ותוססת.
טיולים וטבע: למי שמחפש קצת הפוגה מהעיר ( או סתם תמונה שווה לאינסטגרם) מומלץ להגיע לפנינה של הטבע -פארק אגם החורף, שנמצא בדרום נתניה, ממזרח לרכס הכרכור הסמוך לשפת הים. מידי שנה, עם רדת הגשמים, זורמים המים אל אגן ההיקוות ויוצרים אגן קטן וציורי שאורך חייו וגודלו משתנים מידי שנה על פי כמות ומשך הגשמים. כמו כן, שווה להגיע לטיילת המצוק, שזכתה בפרס אות מגשים ישראל. הטיילת - פנינת טבע נדירה - מתפתלת ומטפסת על פני גבעות כורכר, היוצרות צוקי פרא טבעיים עם פינות ישיבה מבודדות.
ילדים: לא שכחנו אתכם הילדים, הרי בשביל מה יש חופש גדול? מדי שבת יתקיימו במרכז העיר סיורים תיאטרליים על תולדות המושבה נתניה, במהלכם דמויות מן העבר יקומו לתחייה. בחופי הים, בטיילות ובפארקים, יוכלו הילדים לשחק במתקני השעשועים המאתגרים, להחליק במשטח החלקה ייחודי וגם לצנוח באתר צניחה מדרום לטיילת המצוק.
4 צפייה בגלריה
הסקייטפארק של נתניה
הסקייטפארק של נתניה
הסקייטפארק של נתניה
(צילום: רן אליהו)
בנוסף, כיכר העצמאות המיתולוגית, שהפכה לסטריט מול החדש של נתניה, היא היום כיכר אינטראקטיבית המציעה לכל המשפחה חוויה רב חושית עם מיצגי תאורה, מוזיקה, מים והקרנות ועוד אטרקציות כמו משחקי ילדות, המוטבעים על גבי משטחים צבעוניים, דוכני אמנים, במות להופעת אמני רחוב ועוד.
ואי אפשר בלי הפלנתניה – הפלנטריום של נתניה מציע בילוי מכוכב אחר: מרכז מדע, חלל ותרבות, הכולל שילוב ייחודי בין פלנטריום, גן יפני, גן מדע אינטראקטיבי, בריכות אקולוגיות, אולם הרצאות וכיתות בעיצוב יפני.
4 צפייה בגלריה
פעילות ילדים בפלנתניה
פעילות ילדים בפלנתניה
פעילות ילדים בפלנתניה
(צילום: עידו ארז)
נקנח בתרבות: בחודש אוגוסט תקיים נתניה עשרות אירועים לכל המשפחה ברחבי העיר: בגלריה על הצוק יתקיימו הקונצרטים "ויוה איטליה", מוזיקת בארוק ומוזיקה מסביב לעולם. פסטיבל השירה הים תיכונית "מניס לתוניס" 4-5.8 , ופסטיבל הזמר העברי פסטיווקאלי. מי שיגיע לחגוג את ט"ו באב, ייהנה מסיור לילי מזמר "חופים שירים ורומנטיקה" .
החופש הגדול יגיע לסיומו עם אירועי לילה לבן בנתניה שיתקיימו ב-27.8.20 – מגוון אירועים, מפגשים, סרטים והרצאות אשר יתקיימו ברחבי העיר מהזריחה אל תוך הלילה.
לפרטים נוספים על כל האירועים והאטרקציות ולהזמנת בתי מלון בנתניה היכנסו >> https://gonetanya.com