מי מאיתנו לא חווה את העומסים הכבדים בחדרי המיון וההמתנה הממושכת המצפה לחולים שמגיעים לטיפול? מוקד הרפואה הדחופה של מכבי בעיר מעניק שירותי רפואה דחופה למבוגרים, ילדים, אורטופדיה, מעבדה לבדיקות דחופות, צילומי רנטגן, שירותי אחיות ואדמיניסטרציה.
המוקד הייחודי מהווה אלטרנטיבה יעילה ואיכותית לחדרי המיון בבתי החולים באזור, מה גם שזמני ההמתנה במוקד קצרים משמעותית מזמן ההמתנה הממוצע בחדרי המיון שעומד על כשלוש שעות.. זמן ההמתנה המשוער במוקד כפי שנבדק בשנה האחרונה עמד על פחות משעה מרגע הכניסה למוקד ועד לסיום הטיפול כולל קבלת מרשם והמשך טיפול. המגוון הרחב של השירותים והצוות הרפואי מאפשרים לקבל טיפול מקיף שכולל במידת הצורך בדיקה אצל האחות, צילום רנטגן, גיבוס, תפרים ועוד. תהליך שכזה יכול לקחת כמה שעות טובות כשמגיעים למיון בבית חולים. במקום אחד תקבלו פתרון מלא ומקיף מכל צוות המוקד.
1 צפייה בגלריה
אלטרנטיבה יעילה ואיכותית לחדרי המיון | צילום: מכבי שירותי בריאות
אלטרנטיבה יעילה ואיכותית לחדרי המיון | צילום: מכבי שירותי בריאות
אלטרנטיבה יעילה ואיכותית לחדרי המיון | צילום: מכבי שירותי בריאות
למוקד החדש יתרונות רבים, להבדיל מחדרי מיון בבית חולים, אין חשש מזיהומים, הטיפול מהיר, איכותי, קרוב לבית ונגיש. החל מילד עם חום גבוה ושלשולים, כאבי עצמות או שברים, בוגרים עם קשיי נשימה או חבלות אורטופדיות, צוות המוקד ערוך לתת מענה לכולם. הכל תחת קורת גג אחת, מבלי להתרוצץ ממקום למקום, ללא המתנות מיותרות וכמובן היתרון היחסי שבהכרת הצוות המטפל.
המוקד נגיש ונמצא במרכז העיר, צוות הרופאים מורכב מרופאים מומחים בלבד מה שאומר שרופא ילדים שתראו יהיה רופא ילדים בהסמכתו ולא סטז'ר.
אנסטסיה ברוק, ראש צוות מוקד, מכבי שירותי בריאות בפתח תקווה: "אף אחד לא אוהב או רוצה להגיע למיון, במיוחד כשמדובר בשעות הערב או בסופי שבוע. המוקד שלנו בעיר, מאפשר לחברי מכבי לקבל טיפול רפואי ומענה גם במקרים דחופים, על ידי צוות רפואי מומחה, בזמן קצר, ביעילות ובמקצועיות חסרת פשרות. המוקד חוסך את הזמן, הטרטור, הסיכון בחשיפה לזיהומים והציפייה הממושכת לקבלת טיפול במיון ומאפשר קבלת מענה מהיר ויעיל מטובי המומחים והכול במרחק כמה דקות מהבית"..
מוקד הרפואה הדחופה של מכבי פתוח שבעה ימים בשבוע: ימים א' – ה' : 19:00-23:00 יום ו'- 9:00-22:00 שבת- 9:00-22:30. כתובת: רח' שפיגל 3 פתח תקווה
טלפון: *3555