בכל יום מתים בישראל 22 בני אדם ממחלות הקשורות בעישון, ברחבי העולם מתים כ - 19 אלף איש מדי יום. היום, ה 31 במאי, מציין בישראל את היום הבינלאומי לקידום המאבק בעישון במקביל לארגון הבריאות העולמי ה – WHO אשר מציין בכל העולם את ה - World No Tobacco Day. יום זה נערך במטרה להדגיש את הסיכונים הבריאותיים הקשורים לעישון ואת צעדי המדיניות היעילים להפחתת מספר המעשנים.
כולנו כבר יודעים כי סיגריות מזיקות לבריאות שלנו, אבל מה עם נרגילה? האגודה למלחמה בסרטן ממנפת את גל סרטוני ה'טייסטי' שכובשים את הרשת ומציגים תהליך בישול מעורר תאבון ועולה עם גרסה מפחידה להכנת נרגילה באמצעות ציבלין, אשר הפיק את הסרטון בהתנדבות.
הסרטון כולל זוג ידיים החותכות, מוסיפות ומערבבות,האגודה למלחמה בסרטן ממנפת את גל סרטוני ה'טייסטי' שכובשים את הרשת ומציגים תהליך בישול מעורר תאבון ועולה עם גרסה מפחידה להכנת נרגילה באמצעות ציבלין, אשר הפיק את הסרטון בהתנדבות. הסרטון כולל זוג ידיים החותכות, מוסיפות ומערבבות, בהילוך מהיר, מתכון להכנת נרגילה הכולל בין היתר מרכיבים רעילים ומסוכנים, בדיוק כמו נרגילה במציאות. המטרה היא לחדד את המסר כי עישון נרגילה היא פעילות מזיקה לבריאות בדיוק כמו עישון של סיגריות.