רחלי בראל, מנטורית וקוסמטיקאית מובילה מפ"ת מציגה את החידוש האחרון בתחום טיפולי הדרמה – בלייד בישראל.
שימוש בסקלפל, סכין מנתחים מיוחדת שרחלי מייבאת לארץ בבלעדיות וזו יוצרת אפקט חדש ומתקדם. השימוש בסכין מאפשרת תוצאה מקסימלית בניקוז קומודונים – הוצאת שחורים. כמו כן הסכין מאפשרת הסרת שיער פלומתי ללא כאב. הטיפול מחולק לשתיים: או למטרת השגת מראה זוהר למשך כמה שבועות, או כבסיס לסדרת טיפולים בבעיות עור למיניהם- באופן ידני או במכשור מתקדם בקליניקה.
2 צפייה בגלריה
טיפול דרמה-בלייד חדשני
טיפול דרמה-בלייד חדשני
טיפול דרמה-בלייד חדשני
(צילום: יעקב מדר)
בראל, פנתה לחברת "סוואן מורטון" והתעניינה לגבי היכולת להשתמש בסכיני המנתחים שלה גם לטיפולים קוסמטיים. הרעיון צץ במוחה כשראתה לראשונה את הטיפול אצל דרמטולוג בניו יורק לפני כעשור. מאז למדה וחקרה את התחום לעומק ואף פיתחה פרוטוקול ייחודי המתאים לקהל הישראלי.
רחלי בראל מספרת: "השימוש בסכין המיוחדת נעשה בזווית של 45 מעלות כאשר הידית קבועה והלהב מוחלף לאחר כל טיפול. זהו טיפול שיוצר מרקם עור חלק ומראה של קנבס מושלם. אחרי הטיפול, כל מה שנניח על העור – מסרום, ועד מייק אפ, כל אלה יראו נהדר לקראת כל אירוע או כשגרת טיפוח. העור מקבל מראה חלק, גמיש , זוהר ובריא.
כיום קוסמטיקאיות ישראליות משתמשות לרוב בפילינגים שונים שלעיתים גורמים לעור נזקים בעת מפגש עם שמש. החומצות עלולות ליצור פיגמנטציה, תסמינים לא נוחים ובעיות עור. לרוב, נעשה שימוש בפילינגים שונים – שמכילים חומצות, זהו פילינג שלא מומלץ לכולן בגלל סוגי ומצבי עור שונים.
טיפול האנטי אייג'ינג שאני מציגה מתאים לכולם, פרט למי שסובלת מאקנה פעיל. הפילינג בשיטה החדשנית משאיר עור חלק ללא תופעות לוואי, ללא גירוי, כאב או צריבה ואף מבצע הסרת שיער פלומתי לסובלות משיעור יתר בפנים אשר צומח רגיל.
2 צפייה בגלריה
טיפול דרמה-בלייד חדשני
טיפול דרמה-בלייד חדשני
טיפול דרמה-בלייד חדשני
(צילום: יעקב מדר)
בשבועות האחרונים פונים אל רחלי רופאים המתעניינים בשימוש החדש שהיא עושה בטיפולי הקוסמטיקה בסכין המיוחדת. אופן העבודה של הסכין יצר דפוס טיפול שונה בנוף המעורר סקרנות רבה בגלל הלהב שהומצא במיוחד בהתאמה לשימוש על עור הפנים. התוצאה מהפכנית והסכין בטיחותית עם אישור של משרד הבריאות.
הטיפול מאפשר בניית בסיס לקראת שאר הטיפולים במכון הקוסמטיקה. קוסמטיקאית שתרצה להחדיר חומרים לשיפור מרקם העור, תוכל להכין את העור בהצלחה ולהסיר תאים מתים מהשכבה הקרנית על מנת לאפשר לעור לקלוט חומרים באיכות גבוהה יותר.
כיום, זה אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר בחו"ל ואחד הסודות הכמוסים ביותר בהוליווד לפני צילומים, אירועים על השטיח האדום, או כשגרת טיפוח. כוכבות מהעבר כמו אליזבת' טיילור ומרילין מונרו האגדיות וכיום ג'ניפר לופז, ריס ווית'רספון, קארי אנדרווד, קייטי פרי, ועוד נוהגות לעבור טיפול זה באופן שוטף על מנת להשיג עור מושלם.
הקליניקה של רחלי בראל נמצא בפתח תקווה וכיום היא מעבירה הדרכות בקבוצות קטנות והדרכות פרטיות על מנת שלכל קוסמטיקאית תהיה את האפשרות לעבוד עם שיטת הדרמה בלייד – הפילינג האמריקאי.
לפרטים נוספים הקישו על הקישור: