ביטוח חול עבור גילאים מבוגרים, הבדלים גדולים במחירים
במקרה של אנשים מבוגרים כמובן שביטוח נסיעות חשוב לא פחות, אולי אפילו יותר, מאשר במקרה של גילאים צעירים. במקרים רבים הביטוח עלול להיות מעט יקר יותר, אך עדיין משתלם ומתבקש ביותר. גם מבוגרים הסובלים מבעיה רפואית קיימת יכולים לרוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, כזה אשר כולל הרחבה מיוחדת עבור מקרה של החמרת המקרה הקיים בעת השהייה בחו"ל. זה כמובן יעלה יותר, אך מדובר בכורח המציאות...
1 צפייה בגלריה
ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל
(צילום: pexels)
נקודה חשובה עבור מבוגרות ומבוגרים הרוכשים ביטוח לחו"ל היא הרחבה של הפוליסה למקרה של ביטול או קיצור בעקבות בעיות רפואיות אלו או אחרות או למקרה של בידוד המחייב הארכת השהות בחו"ל הטיסה, בגיל השלישי הרבה פעמים מתעוררת בעיה רפואית (או שמחמירה בעיה קיימת), בהפתעה יחסית, ועל מנת שלא לאבד את כל הכסף ששילמנו עבור הטיסה לחו"ל, הרחבת ביטוח הנסיעות יכולה לתת מענה טוב.
נקודה חשובה נוספת שכדאי לשים אליה לב בימים אלו, הן מבוגרים והן צעירים הרוכשים ביטוח חול, היא כיסוי עבור קורונה. כמעט כל ביטוח נסיעות יכלול כיום כיסוי שכזה, אך לא כל החברות מציעות כיסויים דומים. בפרט, כדאי לבדוק כיסוי במקרה של שינויים נדרשים בטיסות ובזמן השהייה בחו"ל, בעקבות הידבקות בקורונה או כניסה לבידוד שלנו או של אחד מבני המשפחה.
הבדלים משמעותיים בין פוליסות ביטוח חול של חברות שונות
כדאי להכיר כי חברות ביטוח המוכרות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל יש בשפע, וההבדלים/הפרשים ביניהם עשויים להיות משמעותיים. זה נכון הן עבור ביטוח מיוחד למבוגרים/מבוגרות והן עבור ביטוח נסיעות באופן כללי.
ההבדלים הללו יכולים להיות במחיר הביטוח, בהיקף הכיסוי שהוא מעניק, בגובה הכיסוי, במקרים המיוחדים שהוא מכסה או לא מכסה וכיוצ"ב. על מנת לקבל תמונה טובה של האפשרויות העומדות בפניכם מומלץ לבצע השוואת ביטוח חול ולקבל הצעות מכמה וכמה חברות ביטוח שונות. גם אם זה יצריך מכם כמה דקות של מילוי פרטים וכיוצ"ב – זה בהחלט שווה את זה. שימו לב לתנאים ולכיסויים הספציפיים שכוללת כל הצעה, וכך תוכלו להבין טוב יותר מהי ההצעה המשתלמת ביותר מבחינתכם, ולחסוך לא מעט כסף.
טיסה טובה!