עם למעלה מרבע מיליון תושבים, פתח תקווה נחשבת לאחת הערים עם ביקוש גבוה במיוחד לשירותי הובלה. בעוד שרבים נעזרים במאות החברות שפועלות בעיר על מנת להוביל דירות, אחרים נעזרים במובילים כדי להעביר פריטים בודדים כמו רהיטים מוצרי חשמל וכל דבר אחר שדורש גב חזק ורכב גדול.
המשותף לכולם הוא העבודה במסגרת פרוצה למדי שבה הפיקוח מאוד מוגבל, שונות מחירים מגיעה לעשרות אחוזים ועל תושבי העיר שבסך הכל צריכים להוביל דבר מה, מוטלת האחריות להבחין בין הבטחות שווא לבין חברות מומלצות במחיר הוגן.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: 123rf)

חברנו אל צוות האתר ASK5 המספק שירות חינמי להשוואת מחירי הובלות בפתח תקווה כדי לקבל תובנות על הענף ועצות מעשיות על הדרך המומלצת להשוות ולמצוא חברת הובלה או מוביל מומלצים באופן ומהיר ובטוח.

מה מובילים בפתח תקווה?

אחת השאלות המסקרנות היא לשם מה תושבי פתח תקווה שוכרים שירותי הובלה.
התשובה יכולה להפתיע אתכם ולסייע לכם להזמין את ההובלה הבאה שלכם באופן מושכל יותר.
בעוד שרבים מאמינים שהשירות המבוקש הוא הובלה של דירות, בפועל, מרבית ההובלות בפתח תקווה מסתכמות בפריט אחד או כמה בודדים.
יתירה מזאת, אם נסתכל על חתך של סוג השירותים המבוקשים לאורך השנה, ניתן לראות בבירור שהביקוש של כל שירותי ההובלה אינו נפסק לרגע אך בעוד שבקיץ קיים ביקוש שיא להובלת דירות, בסוף ותחילת שנה ישנם מעברי משרדים רבים ואילו הסטודנטים הצעירים של העיר זקוקים לשירותי הובלה בתחילה וסוף שנת הלימודים האקדמית.
חשוב להבין את ההבדלים בין סוגי ההובלה מפני שבניגוד לתפישה המקובלת, כדי להוביל דבר מה ביעילות, חשוב להתאים את המובילים.
לדוגמה, חברת הובלה גדולה יכולה להיות מעולה כדי להעביר בית או דירה גדולים אך אם נצטרך להוביל שידה, עדיף יהיה להזמין מוביל בודד שיעביר אותה באופן מקצועי אבל במחיר הרבה יותר זול.
מצד שני, אין היגיון להזמין את המוביל כדי להעביר דירה גדולה מפני שקיים סיכוי סביר שהוא לא יעמוד בציפיות שלכם.
אז בפעם הבאה שאתם צריכים להוביל דבר מה, זכרו שהכלל הראשון בדרך למחיר אטרקטיבי ושירות משביע רצון, הוא להתאים את המובילים אל השירות.

טיפים להזמנת מובילים בפתח תקווה

לבחירת מובילים מומלצים יש משקל גבוה במיוחד על איכות ההובלה והשירות שתקבלו, ולאחר שהבנו את חשיבות ההתאמה של סוג המובילים או החברה אל השירות שאתם צריכים, כעת בואו ונכיר כמה נקודות שיסייעו לכם למצוא סבלים מומלצים ולהתרחק מכאלה שיכולים לעורר בעיות.
הבעייתיות בהזמנת מובילים נובעת מהקושי להבחין מי מקצועי ומומלץ מהסיבה הפשוטה שבהתחלה כמעט כולם יכולים להראות נחמדים. תוסיפו למשוואה בעלי מקצוע עם לשון חלקה, ואתם יכולים להיכנס די מהר למבוי סתום.
לכן, חשוב לבחור את המוביל באופן רציונלי ולפי מספר כללי אצבע מדידים.

מובילים בפתח תקווה

כולנו היינו רוצים להזמין שירותי הובלה במחירים זולים אך יחד עם זאת, קשה לדמיין מישהו שלא היה רוצה ליהנות משירות מקצועי ואמין.
נהוג לחשוב ששני התנאים האלה סותרים אחד את השני אך בפועל אפשר לשלב ביניהם כשהצעד הראשון הוא לחפש מובילים בפתח תקווה.
ההיגיון מאחורי הצעד הזה מתבסס על כך שמרכיב גדול מהתמחור נקבע לפי מרחק הנסיעה ושמוביל קרוב, יכול להגיע, לתת הצעת מחיר ולהוביל, בלי נסיעות ארוכות ובלי לבזבז זמן, ואם זה זול עבורו, יש לו את האפשרות לתת לכם גם הצעת מחיר אטרקטיבית.

השוו כמה הצעות מחיר

כפי שנרחיב בהמשך, המחיר של אותה הובלה יכול לנוע בטווח רחב של סכומים כשאיכות ומקצועיות, לא תמיד יהיו המפתח לשונות הזאת.
לכן הדרך המומלצת למצוא הצעה משתלמת היא להשוות מחירים. אפשר לעשות את זה באמצעות האתר ASK5 אשר מאפשר לגולשים להתקשר ישירות או להשוות מובילים בפתח תקווה שפנויים ומספקים את השירות המבוקש.

הזמנה מוקדמת

במידה שיש אפשרות להשוות הצעות מחיר כמה שבועות לפני, מומלץ לעשות כן.
הדרך הזאת תשאיר לכם מספיק זמן כדי למצוא מספיק מובילים מומלצים שפנויים להובלה ולעתים גם במחיר יותר זול.

הצעות מחיר? רק בבית

רבים נוהגים לקבל הצעות מחיר בטלפון ולקבוע את מי מהמובילים להזמין.
ברור שהצעה בשיחה טלפונית מקצרת את הזמן בדרך להובלה אך חשוב לזכור שהיא גם דרך מלאה במכשולים ואי הבנות.
על מנת למנוע אי הבנות שיכולות להוביל לעליית מחיר של הרגע האחרון, אי נעימויות וכיוצא בזה, חשוב לקבל הצעת מחיר במקום ההובלה.
באופן הזה, התמחור יהיה הרבה יותר אמין ומדויק.
שימו לב שיש מקרים של הובלת פריט או פריטים שבהם ניתן לצלם את החפץ שצריך להעביר ולקבל עליו הצעת מחיר, גם בלי ביקור בית, ולאחר מספר שאלות מנחות של המוביל.

ביטוח מקצועי

ביטוח מקצועי הוא פרט מאוד חשוב שמעבר לכך שהוא יכול להרגיע אתכם במובנים רבים, הוא גם יכול לעזור לכם להבחין בין מובילים מומלצים לבין כאלה שיכול להיות שלא משקיעים מספיק בשירות הלקוחות ובמקצועיות.

הסכם עבודה

אחת הדרכים הכי מומלצות למניעת אי הבנות ובעיות, היא לנסח חוזה ברור שמתייחס לכל סעיפי השירות והדברים שהוסכמו ביניכם לבין המובילים.
חשוב לציין בהסכם את כל הפרטים האלה בדגש על תאריך ושעה, כתובת המוצא וכתובת היעד, תיאור מפורט של החפצים שצריך להעביר, שירותים נוספים כמו אריזה, שימוש במנוף הרמה, פירוק והרכבת רהיטים וכל פרט חשוב אחר.

רשימת ממליצים

ממליצים הם המפתח לסינון של מובילים וככל שתתעמקו, כך הסיכוי למצוא את הטובים ביותר רק הולך ועולה.
יחד עם זאת, כדי לשמור על יעילות, אנו ממליצים לצפות בחוות דעת שנכתבו ברשת החברתית ובעמוד העסק בגוגל.
שימו לב שהביקורות פרוסות על פני פרק זמן מפני שחוות דעת שממוקדות לטווח תאריכים מאוד מצומצם, יכולות להיות פחות אמינות ולהיות חלק ממאמץ נקודתי של בעל העסק לאסוף חוות דעת חיוביות.
בנוסף, כדאי לבקש רשימה של ממליצים ואפילו ליצור קשר עם חלקם. כמה ממליצים? תלוי בסוג ההובלה כך שאם אתם מובילים משרד, כדאי שתאספו יותר חוות דעת ביחס למקרה שבו אתם צריכים להעביר כמה פריטים.

מחיר הובלה בפתח תקווה

שאלת השאלות שכל מי שצריך להוביל דבר מה שואל את עצמו היא כמה זה עולה...
התשובה מעט יותר מורכבת והמחיר יכול לנוע בין כמה מאות שקלים כשצריך להוביל דבר מה בתוך פתח תקווה אך הוא יכול בקלות לטפס כשצריך להעביר בית, דירה או משרד גדולים מחוץ לפתח תקווה.
כמו כן המחירים יכולים להשתנות בהתאם לעונתיות, שירותים נוספים כמו מנוף, מורכבויות בהובלה כמו חדרי מדרגות צרים, פירוק והרכבה או שירותי אריזה.
הדרך המומלצת לאור הנתונים האלה היא להשוות כמה הצעות מחיר. בדרך הזאת תדעו מה הטווח המקובל ואם תתעמקו בכל הצעה ותיישמו את הכללים שסקרנו, תוכלו לגלות במהירות מי מומלץ ונותן לכם יותר שירות בעלות יותר זולה.
הכותב הוא גולן מאתר ASK5