כדי לעזור לכם לבחור סדרות מומלצות לילדים ולנוער החלטנו להציג בפניכם רשימה של 6 סדרות מרתקות שכדאי לצפות בהן. אלו סדרות איכותיות המתאימות לילדים בגילים השונים, וכיום בעידן האינטרנט המהיר הילדים יכולים לצפות בסדרה המועדפת עליהם במסך הטלוויזיה, בטלפון הנייד, במחשב האישי או באמצעות הטאבלט.
תומס הקטר וחברים
סדרת הטלוויזיה הבריטית תומס הקטר וחברים מבוססת על סדרת ספרים מצליחה שנכתבה על ידי וילברט אודרי ובנו כריסטופר. הדמות הפופולריות והאהובה ביותר היא של תומס, ויחד עם חבריו הוא מוביל רכבות ברחבי האי סודור והם משתתפים בהרפתקאות רבות בדרך. תומס וחבריו הקטרים מתמודדים עם משימות ואתגרים רבים, בדרכים הם לומדים על נושאים חשובים כמו חברות, אחריות, תחרותיות, אזרחות והתמודדות עם אתגרים שונים.
סדרת האנימציה זוכה להצלחה כבירה בארץ ובעולם, הסדרה מתאימה לילדים קטנים, וקצב העלילה איטי ואין באנימציה פרטים אגרסיביים ואלימות. משך כל פרק בסדרה תומס הקטר וחברים הוא כ-11 דקות בלבד.
1 צפייה בגלריה
סדרות לילדים
סדרות לילדים
סדרות לילדים
(צילום: k logic)
הילדים מגבעת נפוליאון
סדרה מרתקת לילדים ונוער, הסדרה עוסקת בחבורה היוצאת להרפתקאות מקוריות ומגוונות במטרה לפתור תעלומות ופשעים. כל עונה מתמקדת בתעלומה גדולה, הסדרה מוצגת מנקודת מבט של הנער עידו, תלמיד בן 12 המתמודד עם אתגרים וחוויות שילדים חווים בחייהם.
הסדרה מתאימה לילדים מעל גיל 10 ובעיקר לבני נוער, יש שלוש עונות, בכל עונה 11 פרקים, ומשך כל פרק כ-25 עד 30 דקות. את עידו משחק השחקן יון תומרקין, הוא גם הנער שפותר את רוב התעלומות.
שוברי גלים
סדרת דרמה ישראלית העוסקת בנעורים ומתאימה מאוד לנוער, הסדרה שודרה בטלוויזיה (ערוץ הילדים) בין השנים 2014 ועד 2016, יש שתי עונות, בעונה הראשונה יש 50 פרקים ובעונה השנייה 54 פרקים. העלילה מתמקדת בחוף הים הנקרא צ'ילי, ובסיפור של חבורת בני נוער שאוהבת לגלוש בים. החבורה מתמודדת עם קשיים רבים במהלך הסדרה מאחר והחוף האהוב עליהם מיועד לסגירה, החבורה מפיקה סרט תיעודי על החוף ומצילה את מועדון הגלישה שלהם בעזרת מפגינים.
האי
סדרת דרמה ומדע בדיוני ישראלית המתאימה לילדים ונוער, הסדרה שודרה בין השנים 2007 עד 2010, העלילה עוסקת בחבורת ילדים המנסים להציל את העולם מפגיעת אסטרואיד המאיים לפגוע בכדור הארץ. כדאי לדעת כי הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה בתוכנית הילדים והנוער לשנת 2008, יש 3 עונות ו-144 פרקים סך הכול.
גורמיטי
סדרת אנימציה מדובבת המתאימה לילדים ונוער, העלילה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של 4 ילדים הנבחרים להיות אדוני הטבע ולהגן על עולם הגורמיטי מפני רשעים. 4 הילדים רגילים, הם גילו במקרה עולם מקביל בו חיים יצורים הנקראים גורמיטי, היצורים חיים בשבטים שונים ובכל פעם שעולמם נמצא בסכנה – האיום מהווה סכנה מוחשית גם לכדור הארץ, וארבעת החברים שקיבלו את כוחות העל והפכו לאדוני הטבע נלחמים נגד אויבי אש אכזריים כדי להציל את העולם.
השמינייה
סדרת הטלוויזיה השמינייה היא דרמת נעורים ומדע בדיוני בהפקה ישראלית, הסדרה שודרה במשך 5 עונות ויש מעל 200 פרקים. העלילה מתאימה לבני נוער ועוסקת בילדים המצטרפים לפרויקט סודי הנקרא השמינייה. הילדים מגלים כי החבורה בעלת אנרגיה מוחית מיוחדת, היכולות המיוחדות שלהם מאפשרות להם לעזור לממשלה לעצור פשעים חמורים, להציל את המדינה ויש הרפתקאות בהן הילדים מצילים את כל העולם.
איך צופים?
הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לצפות בסדרות המומלצות לילדים ונוער היא באמצעות שירות סדרות ילדים לצפייה ישירה. ניתן לצפות בחלק מהסדרות בשירותי ה-VOD וביו-טיוב, אך הצפייה הישירה בנייד או במסך טלוויזיה חכמה היא הנוחה, האיכותית והמהנה ביותר.