שייק זה בריא, אבל גם מאד טעים. הוא מאפשר לנו לבחור את הרכיבים שאנחנו רוצים לשתות להכניס אותם לבלנדר, לנסות דברים חדשים לדייק את הטעם ולהיות יצירתיים. שייק טעים יכול להכיל רכיבים בודדים וכמות רכיבים גדולה. הכל תלוי בצורך בטעם ובמרקם הרצוי. שייק עתיר בפירות וירקות יכול להחליף בקלות ארוחה מזינה. הוא מלא בויטמינים אך גם בסוכר ופחמימות וצריך להיזהר עם המינונים ולא להגזים.
1 צפייה בגלריה
מוצרי חשמל  איכותיים universe
מוצרי חשמל  איכותיים universe
מוצרי חשמל איכותיים universe
(צילום: FREEPIK)
טיפים להכנת שייק מרענן. שייק חזק- שייק חזק ואיכותי יערבב את המרכיבים בצורה הומוגנית וישמור על הערכים התזונתיים של כל רכיב ורכיב. נוזל כבסיס- כדי שהשייק יהיה נוזלי במידה, צריך לשים מיץ או חלב. מיץ תפוזים או חלב שקדים מוצלחים כבסיס לשייקים. נותנים טעם טוב ומשתלבים עם הרכיבים. איכות המרכיבים- ניתן להכניס לשייק פירות וירקות טריים וקפואים. כל השילובים אפשריים. אפילו שורשים כדוגמת שורש כורכום וג'ינג'ר הוספת רכיבים שומניים- אגוזים ושקדים למיניהם הופכים את השייק לבריא יותר בכך שהם עוזרים לספיגת הויטמינים. מה גם שמדובר בשומן בריא שמוסיף ערכים תזונתיים. סופר פוד- מגוון תוספים של סופר פוד בריאים המגיעים באבקות כדוגמת מאקה וספירולינה מאפשרים לשדרג את השייק ואת התזונה היומיומית. קליפה- את הירקות והפירות מומלץ לטחון בקליפתם. לאחר שטיפה יסודית כמובן. הקליפה תורמת צבע וערכים תזונתיים מרוכזים, אך גם נותנת לו מרקם סמיך יותר. שייק לפי צבעים- יש המחלקים את הפירות והירקות לפי צבעים ושותים כל יום שייק בצבע אחר, כדי לרכז את היתרונות שבכל צבע. שייק ירוק יכיל מלפפון סלרי נענע תפוח ירוק ואפילו תרד. שייק כזה ניתן להמתיק באמצעות דבש כיוון שהוא לא מכיל הרבה סוכרים. שייק סגול מלא בריאות יכיל שזיפים ענבים תאנים ויהיה על בסיס מיץ סלק.
התארגנתם על בלנדר מומלץ איכותי חזק ומהיר, אספתם את מיטב פירות העונה וליקטתם ירקות טריים. עכשיו נשאר רק להכניס את הרכיבים ולהפעיל את הבלנדר. אבל רגע לפני חשוב שתדעו שכדי שהשייק יהיה מושלם, אחיד ולא ייצור עומס על הבלנדר חשוב להקפיד על סדר הכנסת הרכיבים. בתחילה יוכנסו הפירות או הירקות, עליהם יש לשפוך את הנוזלים שבחרתם (חובה להוסיף נוזלים לכל שייק). בשלב הבא מכניסים את השומן ואבקות הסופר פוד או החלבון ורק בסוף את הקרח.