חברת "לוקאס תאורה" כבר 20 שנים עוסקת בענף התאורה, ובזכות הניסיון העשיר מייצרת ללקוחותיה מגוון גופי תאורה מעוצבים, מקוריים ואיכותיים. פגשנו את הבעלים של החברה, על מנת להבין את הייחודיות הזו לעומק.
1 צפייה בגלריה
LOOKAS
LOOKAS
LOOKAS
(צילום: יח"צ)
השילוב של עיצוב אדריכלי בענף התאורה כל מה שמחבר בין המקצועיות והמוצרים המיוחדים של "לוקאס תאורה", לבין הלקוחות שיוצאים מחנות התאורה מרוצים, הם עשרות שנות ניסיון בענף התאורה בארץ. כשאנחנו מדברים על שירות מקצועי ואיכותי, אנחנו גם מתכוונים לזה לחלוטין. קטי ורענן, הם הבעלים של "לוקאס תאורה", היא מעצבת פנים ואדריכלית במקצועה והוא מומחה לייעוץ תאורה, ומביאים איתם רמה אחרת של שירות והתאמה מדויקת של מוצר לכל לקוח.
עיצוב אדריכלי עוסק בתכנון חללים פנימיים לפרטי פרטים, עם דגש על צורכי האדם בחללים השונים. זאת על פי מיקום, גודל, גובה וירידה לפרטי תכנון התאורה כך שתתאים באופן מושלם לכל חלל. קטי משתפת: "בחירת גופי תאורה עבור כל חלל, צריכה להיעשות על ידי מענה על כמה שאלות מכוונת שאנחנו מציגים ללקוח. זאת על מנת שנוכל להתאים לו תאורה מדויקת, לפי קו העיצוב של אותו חלל".
מה מייחד אתכם לעומת המתחרים? "בימינו כמעט ולא ניתן למצוא מוצר מקורי ואיכותי, כזה שיתאים באופן מושלם לצרכים והדרישות של הלקוחות. זה בדיוק הפתרון שהבאנו לארץ" אומר רענן, "זאת בזכות מפעל ייחודי לייצור גופי תאורה באופן בלעדי, בהתאמה אישית לבקשת כל לקוח. כך אנחנו יכולים להעניק שירות ומוצרים למניפה רחבה יותר של לקוחות, פרטיים, עסקיים, אדריכלים, מעצבים ועוד".
כעת כאשר הדיגיטל הפך למפתח מרכזי עבור הצלחת עסקים, ועבור נוחות ונגישות הלקוחות, החברה השיקה לא מזמן אתר חדש. כך שכל אחד יכול להיכנס וליהנות ממגוון עצום של גופי תאורה מעוצבים ונורות באתר, בהתאמה לכל חלל. דרך האתר ניתן לבצע רכישות מהירות, ולמצוא את גוף התאורה המתאים ביותר.
הופכים את החלום למציאות בחירת גופי תאורה צריכה להיעשות באופן מוקפד ונכון, אל תתפשרו לעולם על המוצר אותו תבחרו, בעיקר כאשר אנו יודעים כי הוא יתפוס חלק משמעותי בעיצוב הבית, לפחות לכמה שנים טובות. כבר אלפי לקוחות הגיעו לחברת "לוקאס תאורה", על מנת ליצור את גוף התאורה הייחודי והאיכותי ביותר ולהפוך את הרעיון והחלום שלהם למציאות.
"בעת ייצור גופי תאורה אנו שמים דגש על התחדשות, מודרניות, מקוריות ואיכות. חשוב לנו שכל לקוח יוכל להנות מהמוצר לטווח הארוך ובהתאמה מדויקת לרעיון איתו הוא הגיע אלינו" מסבירה קטי, "אנו מאמינים בשירות נעים ויחס אישי ללא פשרות ובהגינות. בעינינו, תכנון ועיצוב גופי תאורה עבור כל לקוח, זו חוויה משותפת ומהנה כבר מרגע הכניסה לחנות".
בחירת גופי תאורה בהתאמה אישית ומדויקת, מעניקה לכל חלל נוכחות שונה ואווירה נעימה ויוצאת דופן. כל אזור מואר באופן הנכון והיעיל ביותר, ובכך זה משנה את כל נראות ועיצוב החלל. תוכלו כבר עכשיו, ליהנות מקטלוג עשיר של גופי תאורה מיוחדים באתר החדש של לוקאס תאורה או לבקר בחנות שברחוב בן ציון גליס 30, פתח תקווה (מתחם B סנטר). טלפון לבירורים: 03-922-3398.
פורסם לראשונה: 10:37, 10.04.22