ובכלל, אם הנכם חובבי היסטוריה מרגשת, חובבי צילום וחובבי גלידה, פיצה ופסטה, רומא היא העיר שלכם. אסף חילו מומחה תיירות חוץ ותיירות פנים מספר על איטליה, על רומא, על תרבות קולינרית. ועל נופש אמיתי אירופאי.
אסף חילו – ברומא התנהג כמו ישראלי, כי מותר לך קפצתם מהעיר כפר סבא היישר אל רומא, חופשה רומנטית או חופשה משפחתית. זה לא באמת משנה, העיקר חופשה! השנה האחרונה גרמה לכם להבין עד כמה זה חשוב לצאת לנפוש בחו"ל. קצת ניקוי ראש, טיולים רגליים ברחובות האירופאיים, בין אם חורף ובין אם קיץ. לנשום את האוויר האירופאי עושה לכם טוב. אומרים שברומא צריך להתנהג כרומאי, אבל מותר לכם להתנהג כישראלים. הישראלים הטובים שהם שגרירים של רצון טוב, של יחסי ציבור, ושל אהבה לאנושות ולתיירות. ואם אתם כאלו, יש לנו כמה דברים לספר לכם על רומא. אסף חילו מומחה תיירות פנים וחוץ מבקש לספר לכם על מספר מקומות עיקריים ברומא, בהם תוכלו לבקר. ליהנות מתיירות היסטורית, רומנטית, ליהנות מתרבות קולינרית וגם תרבות שופינג עשירה של אופנה ותכשיטים.
1 צפייה בגלריה
אסף חילו
אסף חילו
אסף חילו
(צילום: freepik)
רומא, עולם של אהבה, אופנה, קולינריה ותרבות היסטורית התעוררתם בבוקר בבית המלון אל ארוחת בוקר אירופאית קלאסית. אחרי שנהניתם מהנוף בחדר, מהקפה הטוב, ומהאוכל המרגש שלא אוכלים בכל מקום. בטח שלא במקוריות של רומא, זה הזמן ללכת ולטייל, ולהיות תיירים אמיתיים. אל תפספסו את מזרקת טרווי היוקרתית, בvia san tedora, וכמובן בsab pietro Basilicata, הפנתיאון ופיאצה נבונה. אם הגעתם כדי ליהנות מרומא בלבד, תוכלו כמובן לעשות זאת תוך כדי סיור בארכיטקטורה האדירה. בגוונים ההיסטוריים של העיר, וביקור באתרי התיירות ההיסטוריים בלבד. פלאצו דלה רפובליקה, הקולוסיאום, מיגדל פיזה, ועוד.
רומא של הקיץ על פי אסף חילו אם אתם יותר חובבי הקיץ, דעו כי איטליה היא לא שונה בהרבה מאיתנו בעונות החמות. לכן רצוי מאד להתמגן מהשמש ממש כמו שאתם מתמגנים מהשמש בעיר רעננה או בעיר כפר סבא או תל אביב. ובטח שאילת. הוסיפו לכם את לונגו לרשימת המקומות הטובים ביותר בקיץ לבקר בהם. ואם אתם כבר בעניין של תיירות לילה, לרומא יש חיי תרבות לילה עסיסיים ביותר. צבעוניים וססגוניים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק את רשימת המועדונים החמים ביותר של הקיץ ברומא. ולהכנס היישר אל רשימות הvip של אוהבי חיי הלילה.
רומא ההיסטורית ואם נחזור רגע אל התרבות, מוזיאון הוותיקן הידוע הוא אטרקציה מאד פופולרית ולא בכדי. גם בזיליקת פטרוס הקדוש. מוזיאון התיאטרון אליו תוכלו להגיע דרך הרכבת התחתית וליהנות מחיי לילה מרגשים ברומא. את הקולוסיאום תוכלו לראות בסמוך, וליהנות מחורבות העיר העתיקה המספקת נוף היסטורי מרגש. אל תפספסו את טיפוס הפאלאטין. הר פאלטין הוא אחד משבע הגבעות שעליהן רומא נבנתה. לעלות על הפאלאטין היא בהחלט דרך נפלאה וחווייתית לחוות את ההיסטוריה של רומא. אסף חילו מספר על שקבר קפוצ'ין של גבירת ההתעברות וכנסיית קפוצ'ין הוא אחד המקומות החשובים ביותר ברומא. כמו גם, בזיליקת פרנצסקוס הקדוש מאסיסי. את המרכז ההיסטורי של רומא הנגישו על מנת שכולם יוכלו לבקר בו. ולמעשה, כל הליכה ברומא עצמה מאפשרת לכם לחוות היסטוריה מכל אבן ואבן בבנייה בה. וכל כנסייה בה מרגשת ובעלת סיפורים היסטוריים. ויה דל קורסו היא פעילות תיירותית פחות נפוצה. אך אחת מהטובות ביותר ברומא המכלילה בתוכה היסטוריה, אמנות ויוקרה. תוכלו לחקור את האיזור, וגם לפתוח שולחן לפיקניק עם מיטב המאכלים המסורתיים של איטליה ורומא. אסף חילו מציין שאם אתם מעוניינים במגוון של סיורים ברומא, רכשו את רומא סיטי פאס. מעבר משתלם ביותר לטיולים בכל רומא וניתן לרכוש אותו תמורת כאלף יורו בשנה.
התרבות הקולינרית ברומא רגע לפני שנסיים את הטיול ברומא, אי אפשר שלא לדבר על התרבות הקולינרית. פיצה אמיתית תוכלו לאכול רק באיטליה. כמו גם גלידה מדהימה, שאפשר לטעום אך ורק בגלידריות המקוריות ברומא. לא מדובר רק בטעמים של הפיצה או הפסטה. או הסוגים הרבים כל כך והמגוונים של הטעמים. לא מדובר גם בקרירות של הגלידה על הלשון בימים החמים של רומא. אנחנו מדברים על האווירה כולה של איטליה, והטעמים שהיא משאירה בפה, ובנשמה. איטליה מלאה בטעמים. אסף חילו הינו מומחה תיירות מקומי ובינלאומי הפועל מתוך אמונה בשקיפות ובאהבה לאדם שאוהב תיירות, ולתיירות. בשיחה נרחבת עם אסף חילו תוכלו לרקום את הטיול החלומי שתמיד רציתם. בין אם זה טיול רומנטי, טיול קבוצתי, טיול משפחתי או אפילו טיול לאחרי צבא. התקשרו כבר עכשיו לקבלת יעדי טיול מותאמים באישי, ביחד בואו נרקום טיול קסום.