אז קדימה, מתחילים...
אותיות מוארות לאירוע (להיט!) השנה האירוע שלכם הולך להיות מואר תרתי משמע, עם אותיות מוארות המוצגות בכניסה לאולם או לגן האירועים. אתם בטח יודעים שהכניסה לאירוע חייבת להיות מרשימה, הרי היא זאת שמקבלת את פני האורחים, ולכן ההשקעה בכניסה בהחלט תכניס את האורחים לקצב. אותיות מוארות הן למעשה אותיות גדולות שיכולות להיות השמות שלכם, או כל כיתוב שתרצו, אבל הטוויסט הוא התאורה הייחודית שבולטת ומכניסה גם קסם לתמונות.
1 צפייה בגלריה
RESERVA- הבית שלך לאירועים
RESERVA- הבית שלך לאירועים
RESERVA- הבית שלך לאירועים
(צילום: יח"צ)
להזמנת אותיות מוארות במחיר מפתיע לחצו כאן רכב אספנות שהוא גם בר עוד טרנד ישן וטוב שהולך לככב גם השנה הוא שילוב של רכב אספנות שמשמש גם כתפאורה וגם כסוג של בר אלכוהול, אליו יוכלו האורחים לגשת ולהזמין קוקטיילים רגע לפני החופה וגם לאחר מכן. אין ספק שמדובר באטרקציה שווה במיוחד, המאפשרת לשלב מגוון קונצפטים של ברים כמו קוקטייל פירות (להיט לחתונות צהרים), קוקטיילים המוגשים בכוסות מגניבות ואפילו נשנושים ומתוקים שיוגשו עם האלכוהול. עמדות סלפי מדליקות לאירועים עמדות צילום מככבות בזירת האטרקציות לא מעט זמן, אך נראה ששנת 2021 הולכת להפתיע ובגדול, עם עמדות סלפי מדליקות המאפשרות צילום ללא מגע וכמובן עמדות צבעוניות וטכנולוגיות המאפשרות להדפיס תמונות במקום, לשלב כיתובים מדליקים וגם לשתף את התמונות ברשתות חברתיות. אז בהחלט שווה להזמין אחת כזאת.
שולחן קינוחים מבולגן עוד טרנד לוהט שמגיע מהעולם הקולינרי, הוא שולחן בר מבולגן ובו מגוון קינוחים ומטבלי שוקולד מפוזרים בבלגן על שולחן מרכזי, כזה שכיף לאכול ממנו, להמשיך לרקוד ולחזור שוב ושוב. השולחנות יכולים להכיל לא רק קינוחים שווים, אלא גם פירות חתוכים בצורה מגרה שישתלבו לצד הקינוחים והגלידות.
בר המולקולרי היסטרי שמשדרג את האירוע אם לא ראיתם אותו עד היום, אז שווה בהחלט להכיר ממש עכשיו! בר המולקולרי הוא בר מרשים שמעניק טוויסט לקוקטיילים, ממש עשן בלי אש. הטרנד של בר המולקולרי התחיל לפני שנתיים והפך ללהיט של ממש בתחום האירועים. הבר משלב קוקוטליים ואלכוהול מולקולרי, גלידות וכמובן הכל מוצג בצורה מרשימה ומרעננת, המאפשרת לאורחים ליהנות מהצגה קולינרית מרשימה ביותר. לדוגמה, קינוחים וסוכריות אלכוהוליים המוגשים על מגש עשן.
עמדת חיטוי והתרעננות שווה ולסיום, אומנם הקורונה מאחורינו, אבל ערכות חיטוי והתרעננות בהחלט תופסות מקום של כבוד, אך מגיעות הרבה יותר עשירות וממותגות עם שלל פריטים המעניקה לאורחים הזדמנות להתרענן כמו מגבוני חיטוי, מגבות קטנות, מוצרי טיפוח, מגבונים, דיאודורנט ועוד. אפשר להציב את הסלסלה בחדרי הנוחיות ואפילו למתג את המוצרים במיתוג של האירוע שלכם. מאת: WEWRITE - כתיבת תוכן שיווקי