אנחנו חיים בעידן של שפע, ובהתאם בדירות רבות אפשר למצוא שלל חפצים שהופכים את השגרה לנוחה ונעימה. מצד שני יש גם מצבים שבהם נדרש דווקא פינוי של חלק מתכולת הבית, או אפילו כולה - במקרים אלה כדאי לשקול פנייה לחברה שמבצעת פינוי דירות מקצועי. היתרונות של שירות של מומחים הם יעילות גבוהה, מינימום טרחה מבחינתכם ולפעמים גם התמודדות מוצלחת יותר עם קשיים רגשיים משמעותיים. בפרט מומלצת האופציה הזו במצבים הבאים:

הכנת נכס שהתקבל בירושה להשכרה או מכירה

מי שמקבל בירושה דירה ורוצה להפיק ממנה את מלוא התועלת האפשרית - על-ידי הצגתה למכירה, מציאת שוכרים או אפילו מגורים בה - נדרש בדרך כלל להתאים אותה לצרכים העכשוויים וגם לעצב אותה כך שתהיה אטרקטיבית יותר, גם אם יש לה קסם עתיק.
בהתאם הפעולה הראשונה צריכה להיות פינוי כל תכולת הדירה, או לפחות חלקה הגדול. מי שינסה לעשות זאת בכוחות עצמו יגלה עד מהרה שמדובר בהרבה יותר עבודה מכפי שניתן להעריך מלכתחילה. בנוסף ישנן תקנות עירוניות נוקשות לגבי פינוי חפצים גדולים, ועל כך יש להוסיף את המאמץ הפיזי המשמעותי וגם את הקושי הרגשי שכרוך בפינוי בית ההורים (או כל נכס אחר שיש אליו קשר אישי ארוך שנים). שכירת אנשי מקצוע חוסכת את כל הטרחה והקושי וכן זמן יקר.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)
אגרנות כפייתית
אגרנות כפייתית היא הפרעה נפשית שקשה מאוד לטפל בה. כמובן שאסור להרים ידיים, ובכל מקרה הצעד הראשון הוא הזמנת מומחה לפינוי דירה - גם בגלל שאינספור הפריטים שנערמים בכל מקום ברחבי הדירה עלולים ליצור מפגעים תברואתיים וגם בגלל שפשוט קשה עד בלתי אפשרי להתנהל בדירה שעמוסה יתר על המידה בחפצים שאין בהם צורך אמיתי.
במקרים אלה יש חשיבות רבה מאוד לניסיון של החברה לפינוי דירות שהוזמנה לבצע את העבודה, גם בגלל הכמויות העצומות של החפצים וגם בשל הסכנה לבעיות תברואתיות.

לקראת רילוקיישן

שירות פינוי הדירות מזוהה בעיקר עם סילוק חפצים שכבר אין בהם צורך (למרות שבמקרים של פינוי דירת ירושה חלק מהרכוש מועבר כתרומה לנזקקים או אפילו משמש כחלק מהתשלום). יש גם מקרים שבהם מפונה תכולה "טובה", כלומר רכוש שעוד ייעשה בו שימוש, והדוגמה הטובה ביותר לכך היא כחלק מההיערכות לרילוקיישן או מעבר דירה.
כשאדם מקבל הצעת עבודה קורצת מעבר לים, ומתכנן מעבר לשם, יש לו אינספור סידורים לקראת השינוי הדרמטי בחיים. אם הוא גר בדירה שכורה מן הסתם הוא צריך לפנות אותה מכל הרכוש שצבר, וגם אם מדובר בנכס שבבעלותו ייתכן צורך בהעברת התכולה למקום אחר כדי שאפשר יהיה להשכיר אותה לתקופת הרילוקיישן. מפנה דירות מקצועי חוסך במקרים אלה זמן יקר, מגיע לדירה, ממיין - על בסיס ההנחיות מבעל הדירה כמובן - את מה שיש לשמור ואת מה שרצוי להשליך, ואת התכולה בעלת הערך מעביר לאחסון מתאים. בדרך זו ניתן להקדיש את מלוא תשומת הלב להתארגנות לרילוקיישן מתוך ידיעה שיש מי שדואג לדירה ולתכולה.
צריכים לפנות דירה? פנו למומחים של צ'יק צ'ק פינוי דירות