הקהל הישראלי שינה בשנים האחרונות את הרגלי הצריכה שלו. הוא מעדיף פחות ימי שופינג בקניונים ויותר קניות באתרי האינטרנט השונים באמצעות המחשב או הטלפון הסלולרי. קו החשיבה הוא במקום להתרוצץ עם הילדים מחנות לחנות במרכזי המסחר, אפשר לשבת ברוגע בבית, עם הילדים או בערב לאחר שהם הולכים לישון, להיכנס לאתר האינטרנט ולבחון את ההיצע הגדול שקיים בנושא ביגוד לילדים על פי הגילאים שלהם. ההורים גילו שהרבה יותר קל להם לעבור בין הקטגוריות השונות להיחשף למבחר גדול ולסמן באתר אילו פריטים הם מעוניינים להזמין. לאחר שמכירים את ההתנהלות התוך האתר, הדבר מתבצע באופן די מהיר. במשפחות שיש בהם ילדים בגילאים שונים, הדרך הנוחה ביותר היא להתחיל מהקטגוריה של התינוקות עוברים על הפריטים השונים ומזמינים מוצרים שיש בהם צורך כמו בגדי גוף לקראת הקיץ הקרב, חליפות יפות, גרביים, מגבות ועוד. עבור הילדים הגדולים יותר בוחרים חליפות בעלות הדפסים יפהפיים עבור השהייה בגן, בגדים יפים לימי החג ולמסיבות ופיז'מות עם הדמויות האהובות עליהם מסרטים ומסדרות טלוויזיה פופולריות. בדרך זו מבצעים קניות באתרי האינטרנט של בגדי ילדים לכל הילדים במשפחה. לאחר כמה ימים מקבלים הודעה אם הכול היה במלאי כך שההזמנה הושלמה, או פירוט של החוסרים והמשלוח יוצא לדרכו לבית הלקוח.
1 צפייה בגלריה
Nest - מקום להורים וטף
Nest - מקום להורים וטף
Nest - מקום להורים וטף
(צילום: pixabay)
משלוחים של קניות באתרי האינטרנט כמות הפריטים שמזמינים הישראלים באת קניות באתרי האינטרנט היא עצומה ולא תמיד הספקים עומדים במשימה המורכבת הזו. עם זאת כל אחד מהגורמים הללו עושה כל שניתן כדי שהאריזות יגיעו תוך פרק זמן קצר. השימוש בתוכנות לוגיסטיות מתקדמות מאפשר מעקב אחר החבילות והלקוחות מקבלים לאורך כל הדרך עדכונים היכן ממוקמת החבילה ומתי היא אמורה להגיע לביתו של הלקוח.
מעקב אחר קבלת החבילה הישראלים התרגלו לצורת ההתנהלות מול אתרי האינטרנט בארץ ולא אחת הם מזמינים הזמנה נוספת מאותו ספק או מספק אחר, אף על פי שהמשלוח הראשון עוד לא הגיע. מכיוון שהם יודעים מה הם הזמינו ומה אמור להגיע ולכן הם מזמינים את החוסרים באתר אינטרנט אחר.
חיפוש אחר מוצרים מיוחדים באינטרנט בתחילת הדרך הישראלים ביצעו קניות באתרי האינטרנט בעיקר של פריטי מזון, ירקות, ביגוד לילדים ומוצרי פארם. אך עם הזמן הם גילו שהשיטה הזו מקלה עליהם מאד בחיי היום. להזמין באינטרנט ולקבל את החבילה תוך כמה ימים באמצעות שליח עד פתח הבית, הוא פתרון נפלא. לכן הם הרחיבו את מעגל הקניות והחלו להזמין באתרי האינטרנט פריטים רבים שהם זקוקים להם. כמו לדוגמה צעצועים לילדים, ערכות יצירה, צבעים, חוברות עבודה ועוד. כמו כן פריטים גדולים כמו מחשב, מכונת כביסה, מייבש כביסה וכל מוצר אחר שיש בו צורך. בדרך זו הפחיתה כל משפחה את ימי ההגעה שלה לקניונים ולמרכזי הקניות.