צפיית הבינג' שינתה את חיינו, היא גם השפיעה על יוצרי ומפיקי סדרות הטלוויזיה בעידן המודרני והנוכחי. סדרות אנתולוגיות הן סדרות טלוויזיה המשודרות מידי שבוע וגורמות לנו לעקוב אחריהן באדיקות. אלו סדרות ממכרות ולרוב גם איכותיות, ורבים מאיתנו מנצלים את סופי השבוע כדי לצפות בסדרה מצוינת בבינג' רצוף עם המשפחה ו/או החברים.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

אם אתם מחפשים המלצות על סרטים וסדרות, בעיקר סדרות אנתולוגיות שאין לפספס – הגעתם למקום הנכון. לפניכם תיאור תמציתי על סדרות אנתולוגיות שחובה עליכם לראות בקרוב:
בלש אמיתי
אנתולוגיית הפשע האמריקאית "בלש אמיתי" מבטיחה לכם בינג' מדהים ונפלא. בכל עונה תיהנו מסיפורים שונים המוצגים על ידי שחקנים איכותיים ושונים. העונה הראשונה של הסדרה עוקבת אחר זוג בלשים ממחלק הרצח של משטרת לואיזיאנה, הבלשים עוקבים אחר רוצח סדרתי הפועל באזור שנים רבות. בעונה הראשונה מככבים השחקנים וודי הרלסון ומתיו מקונוהיי, העלילה מתרחשת בצירי זמן שונים וכך לומדים על מערכת היחסים המורכבת בין הבלשים.
זו סדרה איכותית ומומלצת שאסור לכם לפספס, היא גם זכתה לשבחים ולפרסים רבים, וכדאי לנצל את מזג האוויר הסגרירי בחורף כדי לבלות בהנאה מול המסך הקטן וליהנות מעלילה סוחפת ומעניינת.
פארגו
אנתולוגיית הפשע והדרמה האמריקאית "פארגו" זכתה לשבחי רבים מצד המבקרים, הסדרה אהובה גם בקרב הצופים ואסור לכם לפספס אותה. הסדרה שודרה בהצלחה במשך שלוש עונות, אם לא צפיתם בה בזמן אמת הגיע הזמן לפנות לכך זמן. הסדרה מבוססת על הסרט "פארגו" של האחים כהן, היא משלבת באופן מושלם בין מתח, אלימות, אימה ויש בה גם לא מעט רגעים קומיים והומור שחור וציני.
אימה אמריקאית
סדרת האנתולוגיה "אימה אמריקאית" מציגה בכל עונה סיפור אחר. למרות השוני הרב בעלילה בכל עונה, יוצר הסדרה ריאן מרפי ליהק צוות שחקנים יחסית קבוע, כדוגמת שרה פולסון, ג'סיקה לאנג, איאן פיטרס, קתי בייטס, אמה רוברטס ועוד.
הסדרה "אימה אמריקאית" שודרה במשך 9 עונות וזכתה לרייטינג גבוה ולאהדת המבקרים והצופים כאחד. מאחר וזו סדרה אנתולוגית אפשר לצפות בכל עונה בנפרד, יחד עם זאת מומלץ לצפות בסדרה מהתחלה כדי להבין הקשר המסתתר בין העונות השונות.
חדר 104
סדרת האנתולוגיה "חדר 104" מבית HBO מבטיחה לכם לא מעט רגעי אימה, מצבים קומיים ועלילה מותחת. כל הפרקים מתרחשים באותה הזירה, בחדר 104 במוטל דרכים טיפוסי בארצות הברית. יש שלוש עונות, בכל עונה 12 פרקים, וחשוב לדעת שכל פרק הוא יצירה בפני עצמה ורק המיקום של העלילה לעולם לא משתנה.
סיפור פשע אמריקאי
סדרת האנתולוגיה "סיפור פשע אמריקאי", זוכת פרס גלובוס הזהב, עוסקת באירועים משמעותיים שונים שהתרחשו בארצות הברית. העונה הראשונה מתארת את משפטו של שחקן הפוטבול הנערץ או. ג'יי סימפסון שהואשם ברצח אשתו ולבסוף יצא זכאי. העונה השנייה עוסקת בסיפור הרצח של המעצב המפורסם ורסאצ'ה, והעונה השלישית שטרם עלתה לשידור תעסוק בסיפורה של מוניקה לוינסקי ושערוריית ביל קלינטון.