איזה קורסים הכי מומלצים לשם ההבנה איך ניתן לרכוש נדל"ן ללא הון עצמי?
ישנם כמה קורסים, אשר אותם מעביר המאסטר של הנדל"ן, הלא הוא שי שור, ולהלן נביא לפניכם את עיקרי הקורסים –
  • קורס לנדל"ן, אשר מכונה – "לא רק לעשירים" – כבר לפי השם של הקורס, אתם בוודאי מבינים כי מדובר אודות קורס שיסייע בידכם כיצד ניתן לרכוש נדל"ן ללא הון עצמי? כאשר המוטו של הקורס הנ"ל בא לידי ביטוי באספקה של ארגז כלים מעשי לסטודנטים, למען כי יצליחו לבצע כל מיני עסקאות שקשורות לנדל"ן, תוך כדי יציאה לשטח, שנועדו בפרט במצאה של מקומות השקעה אטרקטיביים. בין יתר הנושאים שיועברו בקורס היוקרתי הזה, ראוי לציין כי יועברו הסברים מעמיקים עבור הבנה או לחלופין עבור ניתוח של הנושא המדובר ביותר בעת האחרונה, הלא הוא תמ"א 38 וכן התחדשות עירונית, או כיצד אפשר למצוא בתים, להשביח את ערכם ולקנות אותם בהרבה פחות מן העלות המבוקשת שלהם בשוק, או הסטודנטים ילמדו כיצד יש לבנות תכנית עסקית לקנייה של מבני תעשייה, בתים או משרדים, וכיוצא בזאת. ההשתתפות בקורס הזה בסך הכל מחייבת אתכם לצפות בארבעה מפגשים מקוונים, אשר הוקלטו למענכם מבעוד מועד. כאשר על מנת להרוויח, צריך גם להוציא קצת כסף, ותשלמו עבור כל הקורס המופלא הזה בסך הכל כשלושת אלפים וחמש מאות ₪.
1 צפייה בגלריה
נדל"ן ללא הון עצמי
נדל"ן ללא הון עצמי
נדל"ן ללא הון עצמי
(צילום: canva)
  • הקורס הבא גם כן יועבר אליכם על ידי שי שור, כאשר המטרה שלו להעניק לכם ארגז כלים מעשי, שיאפשר לכם לבצע כל מיני עסקאות בתחום הנדל"ן, תוך כדי יציאה לשטח, אשר בה תיחשפו למקומות הכי אופטימליים לשם השקעה. גם בקורס הזה יסבירו לכם כיצד יש באפשרותכם לרכוש נדל"ן בלי הון עצמי? מדובר על קורס יוקרתי במיוחד, אשר מחייב אתכם רק בשבעה מפגשים, כאשר כל מפגש נערך כשלוש שעות צרופות בעונג אמתי. בוודאי אתם שואלים כעת את עצמכם – מה עוד ייתן לנו הקורס הזה? ובכן, מדובר על קורס שאכן מתכתב בהצלחה עם האמירה הידועה – "יש תמורה בעד האגרה". מה המשמעות של האמרה הזאת? ובכן, המשמעות היא שתמורת רק השקעה כספית של מעט מעל שבעת אלפים ₪, תקבלו עולם ומלואו. הווה אומר – בקורס הזה תלמדו מעבר לנאמר בראשית הפסקה, כיצד הכי נכון להשתחרר מכל הכבלים של מחסומים פסיכולוגיים, תלמדו להבין ולנתח כראוי את התחומים של תמ"א 38 ושל התחדשות עירונית, או שילמדו אתכם כיצד באפשרותכם למצוא נכסי נדל"ן שנמכרים פחות ממחיר השוק וכיצד הכי כדאי להשביח אותם, או אילו עסקאות של נדל"ן ניתן למצוא כיום בשוק ומה היא הדרך הכי אפקטיבית להתמודד עמן, וכיוצא בזה.
איזה קורס הנדל"ן של שור יזמות הכי מומלץ כיום?
קצרה היריעה מלהכיל, מרוב הקורסים הכה איכותיים, שמהווים את מורה הדרך האמתי לכל מי מבינכם אשר רוצה לנתב את דרכו בדרך אל העושר. אבל אם בכל זאת אתם מתעקשים כי נבחר רק קורס אחד, כי אז נשמח לדבר בשבחו של קורס הנדל"ן של שור יזמות, אשר נקרא ליווי נדל"ן לא רק ליזמים. כאשר בו תלמדו בפרט כיצד יש להתקדם לעבר הגשמת החלום שלכם, שבא לידי ביטוי בקנייה של נכס, או כיצד תוכלו למצוא מקום שנחשב ליותר מסתם טוב, עבור השקעה, או תלמדו מה המשמעות וכיצד צריך לכתוב תכנית עסקית עבור מגרשים וכן עבור מכרזים, וכיוצא בכך.