כאשר הלקוח מגיע לפגישה בבית העסק שנמצא במגדל משרדים, אם המשרד מושקע, מעוצב, מרוהט בטוב טעם, אבל החלונות שלו עכורים, מלוכלכים, הנוף שמשתקף מהמשרד חסום וקרני השמש לא נכנסים דרכן פנימה למשרד, אז הלקוח ירגיש חנוק ולא נעים. אם המשרד מרוהט ומצויד היטב, אבל החלונות חסומים מלכלוך ואבק, אי אפשר לראות את הנוף ואור השמש לא נכנס פנימה, גם העובדים של המשרד ירגישו חנוקים ללא אור יום.
לכן, חלונות נקיים שניתן לראות דרכם את הנוף ואת סביבת המשרד משפיעים לטובה על אווירה ומסגרת עבודה חיובית במשרד או בעסק, גם בין העובדים וגם מול הלקוחות.
1 צפייה בגלריה
דוד קלין
דוד קלין
דוד קלין
(צילום: Canva)
ניקוי חלונות בגובה - אתגר ומקצועיות הבעיה הגדולה בניקוי חלונות במגדלי משרדים היא שלא מדובר בחלונות כמו בבית שלנו שאפשר לפתוח אותן, לשלוף אותן מהמסילה ולנקות אותם עם מטלית או במים וסבון. כיום שיטת הבנייה במגדלי משרדים היא לבנות כמה שיותר חלונות כדי להגדיל את כמות האור שנכנסת פנימה, ומדובר בחלונות שמקובעים לדפנות המבנה.
לכן הדרך היחידה לניקוי חלונות מבחוץ וכשמדובר בגובה שיש קושי לוגיסטי גדול וסכנה להגיע אליו וכמובן גם לנקות את החלונות, כך שבסיום העבודה הם ייראו חדשים, שהאור ייכנס דרכן למשרד ושיהיה ניתן לראות דרכן ולהנות מהנוף.
ישנם כמה שיטות לניקוי חלונות בגובה אבל חשוב לדעת שרק חברה שיש לה את המקצועיות לבצע את הניקוי, את הניסיון לעשות זאת באופן בטיחותי עם הציוד המתאים ואת הרישיונות הנדרשים לביצוע עבודות בגובה וההסמכות של עובדי הניקיון עצמם לעבודות בגובה.
ניקוי חלונות בגובה - סוגי הלכלוך השונים כאשר מדובר בניקוי חלונות של מגדלים או מבנים גבוהים, יש סוגים שונים של לכלוך שיש לנקות מהחלונות- אבק שמכסה את החלונות, לשלשלת של ציפורים, חול שנישא ברוח לגובה רב בעקבות סופות חול, ולכלוך שמגיע עם הגשמים ונדבק לחלונות. במגדלים שנמצאים בקרבת חוף הים למשל, לרוב נמצא כתמים ולכלוך ש אבנים מהמים ומהחול. במגדלים שנמצאים ליד נתיבי איילון החלונות יהיו מלוכלכים מפיח וזיהום אוויר.
ניקוי חלונות בגובה במגדל משרדים - באילו שיטות? יש כמה שיטות לניקוי חלונות בגובה של משרדים. השיטה הפופולרית כיום היא ניקוי חלונות בסנפלינג. בעזרת ציוד סנפלינג קושרים חבלים לנקודות עגינה ובעזרת החבלים וציוד בטיחות נוסף עובדי הניקיון גולשים על הבניין ומבצעים את ניקוי החלונות. מדובר בשיטה זולה יחסית ובטיחותית. רוב החברות שמבצעות ניקוי חלונות בגובה משתמשים בסנפלינג. מדובר בשיטה שבה הגישה והנגישות לביצוע הניקיון גבוהה מאוד ונוחה מאוד.
בימת הרמה היא גם שיטה נפוצה כיום, בעיקר בניקוי חלונות בגובה כאשר לא ניתן לבצע ניקוי באמצעות סנפלינג.
שיטה נוספת לניקוי חלונות בגובה היא באמצעות אוסמוזה הפוכה- מדובר בשטיפת החלונות במים שעברו תהליך להפרדת האבנים והמלחים מהם, מה שמונע היווצרות אבנית והתייבשות של המים על החלונות.
חברת דוד קלין פועלת בתחום מעל ל15 שנה עם ניסיון רב, מקצועיות, אמינות ולקוחות מרוצים. התקשרו אלינו ותקבלו שירות מצוין לניקוי החלונות שלכם. המאמר נכתב ע"י צוות הקריאייטיב של צריח מדיה - אסטרטגיה שיווק ופרסום