החל מעוצמת השאיבה ועד לשילוב מפרק גמיש שמאפשר להגיע גם למקומות הנסתרים ביותר. ישנם שואבים שמתאימים לרכב וכאלו שיהיו יעילים דוקא בשאיבת פרקט. שואבים עוצמתיים שיתאימו למשרדים ובתי מלון וכאלו שיאפשרו ניקוי ספות איכותי. אז כיצד תוכלו לדעת מה מתאים לעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את שואבי האבק הנפוצים כדי שתוכלו להבין מה יתאים עבורכם.
1 צפייה בגלריה
שקד את סלום בע"מ
שקד את סלום בע"מ
שקד את סלום בע"מ
(צילום: shutterstock )
בחירת שואב אבק. לפני הכל חשוב להבין שלכל משרד יש את המאפיינים שלו. הגודל הריהוט, החיפוי וכמות הלכלוך שנדרש לשאוב. מרבית השואבים מגיעים עם ראשים מתחלפים, המאפשרים התאמה לסוג המשטח הנשאב. בנוסף שואבים רבים אינם מתאימים לשאיבת נוזלים ולכן סביבה לחה תגרום להם הרס. בשל כך, חשוב לקרוא היטב את המפרט של השואב בכדי להבין אם הוא מתאים לתנאי השטח. לעיתים השואב לא יגיע עם כל הראשים המתאימים ויהי ניתן לרכוש אותם בנפרד.
שואב אבק ידני- מדובר בשואב קטן יחסית שמתאים לשאיבת אזורים קטנים. השואב יתאים למשרד קטן בלי הרבה שטח וריהוט. הוא יאפשר ניקוי מהיר של חלל קטן, ספות ורהיטים. הוא קל מאד ויאפשר להתנייד עימו בקלות.
שואב אבק רובוטי- מדובר בטרנד האחרון של שואבי האבק, השואב מעוגל וצמוד לרצפה. הוא מצוייד במצלמה ומתנייד באופן עצמאי. הוא מתאים לרצפות לשטיחים ולפרקטים. ניתן לשלוט בו מרחוק באמצעות אפליקציה. לתכנן את המסלול שלו ולעקוב אחר פעילותו. השואב אינו מתאים למשרדים מרוהטים מאד. כדי שהוא יפעל בצורה מיטבית יש לפנות לו את הדרך. במשרד בו קיימים כונניות, כסאות ושולחנות מרובים הוא יתקשה לתמרן.
שואב צילינדר- מדובר בשואב שמגיע בכמה גרסאות, ביתי ותעשייתי. לשואב מתחבר צינור עם ראשים הניתנים להחלפה לפי אורך וסגנון שאיבה רצוי. ניתן לשאוב איתו ספות, וילונות, ומסילות. הוא מתאים למשרדים קטנים ובינוניים.
שואב תעשייתי- מדובר בשואב אבק מקצועי לחדרניות. השואב מסוגל לשאוב כמויות גדולות של לכלוך ולעבוד שעות רבות. הוא מתאים לעסקים עם שטחים נרחבים. טרקלינים, אולמות, בתי מלון ועוד. יש לקחת בחשבון כי הוא כבד יותר משאר השואבים.
אז מה מתאים למשרד שלכם? כדי לדעת איזה שואב אבק מומלץ למשרד, חשוב לאפיין את המקום. לבחון את השטח וסגנון השאיבה הרצוי. משרדים מחופים בפרקט צריכים לוודא כי לשואב האבק הרצוי קיים ראש שמתאים לפרקט. משרדים גדולים במיוחד יצטרכו שואב מקצועי תעשייתי שיאפשר להם לשאוב ללא הפסקה את כל האזור. מקום שיש בו הרבה אבק צריך לבחון את עוצמת היניקה ודרגות הסינון.