עזבו אתכם מכל מה שידעתם על פינוקי בריאות עתירי הפחמימות, הזניחו את מגשי הבורקסים, כי עכשיו יותר מתמיד אתם יכולים להפתיע את האנשים החשובים והיקרים לליבכם עם סושי פירות מדליק ואטרקטיבי במיוחד!
אז מה זה סושי פירות ולמה כדאי לתת אותו בתור מתנה? סושי פירות זו בעצם עוד דרך מגניבה להציע מגש פירות לאנשים שאתם אוהבים ומוקירים. ממש כמו הסושי הרגיל, המוכר והאהוב עם הדג והאורז, רק שהוא מורכב אך ורק מפירות! זוהי אופציה נהדרת לטבעוניים וצמחוניים הנמנעים מאכילת בשר ודגים. מגשי פירות כאלו ואחרים הינם תחליף נהדר לכל פינוק אחר שעלול ליצור מבוכה בקרב מקבלי המתנה בשל אי יכולת להנות כמו שצריך מזה. מגשי פירות מכילים מאה אחוז מוצרים מן הטבע ללא שום פגיעה בבעלי חיים. יתירה מכך – לא נגעה בהם יד אדם והם מגיעים בצורתם הטרייה ללא שום חומרים מלאכותיים כמו בבורקסים או עוגיות.
אם אתם חושבים על מגש פירות פתח תקווה, זה הזמן לעשות את זה כמו שצריך עם מגש או סלסילת פירות שתשמח את מקבל המתנה בצורה הכי טובה שאפשר!
1 צפייה בגלריה
פרימדונה
פרימדונה
פרימדונה
(צילום: פרימדונה)
מה כדאי להכניס אל המגש? אז סוף כל סוף השתכנעתם ואתם מוכנים להשקיע במגש או סלסילה של פירות למכר אהוב – מה לשים בפנים אתם שואלים? פשוט מאוד – גם פירות "רגילים" שרואים אותם כל העונה כמו תפוחים או תפוזים, יכולים לשמש בתור חומרי "גלם" מושלמים ליצירת אומנות מרשימה ומקורית. אפשר לחתוך את פלחי הפירות בצורה מדליקה כמו פרחים, כוכבים או כל דבר אחר שיהווה מוקד משיכה אטרקטיבי בעיני המקבל. זו החלטה שלכם.
חשוב מאוד לשמור על מגש הפירות טרי, צונן ומוגש בקפידה ואיכות. מגשי פירות הם מתנה מופלאה שיכולה לחבר בין אנשים!
הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות ב-אתר הבית שלנו.