עגילי זהב היו מאז ומתמיד סמל ליוקרה. בעבר, היו נסיכים ונסיכות עונדים תכשיטים כאלה באירועים חגיגיים וכעת כל אישה יכולה להרשות לעצמה לפחות זוג אחד שילווה אותה באירועים ובימים חשובים.
אבל מה הם הטרנדים בכל הנוגע אל עגילי זהב? לפני שנספר לכם על אופנת העגילים של שנת 2021 חשוב לדעת שהיום כמעט כל עיצוב נחשב אופנתי, החל מעגילי חישוק גדולים או קטנים עד עגילים צמודי אוזן, עגילים נופלים וארוכים ופריטים המעוצבים בשלל עיצובים. בחנויות תמצאו מגוון רחב של עיצובים כאשר עם כולם אפשר לשחק ולגוון. בין היתר ישנם עגילים משובצים יהלום צמודי אוזן שתמיד היו באופנה ואפשר לבחור בהם גם לכל מצב כמו למשל לראיון עבודה וגם לדייט לוהט בלילה.
1 צפייה בגלריה
פרנקו אורו תכשיטים
פרנקו אורו תכשיטים
פרנקו אורו תכשיטים
(צילום: FREEPIK)
כיצד תבחרי עגילי זהב שמתאימים לך? כשאת מוכרת את התכשיטים שלך חשוב לשים לב גם לטעמך האישי אבל גם להתאמה של הפריט לחיי היום יום שלך. לדוגמה: אם את עורכת דין ונמצאת פעמים רבות בבית המשפט - מן הסתם שפחות כדאי לבחור עגילים יותר מידי גדולים או מצועצעים אלא שכדאי לבחור זוג עגילי חישוק קטנים או עגילי זהב צמודי אוזן שבהחלט יכולים להספיק. כשאת בוחרת את זוג העגילים הנכון אל תוותרי על איכות ובחרי תכשיט עשוי 14 קראט לפחות עם אבני חן או יהלומים אמיתיים. היום אפשר להוזיל מחירים משמעותית באמצעות קניית עגילי זהב בחנויות תכשיטים אונליין.
אצל פרנקו אורו תכשיטים תמצאי עגילי אות יחיד מזהב משובצים ביהלומים, או למשל עגיל זהב מהמם בודד למראה ההיפסטרי. עוד כדאי לבחור עגיל כדור זהב שמאפשר שרשרת זהב מאחורי האוזן, אפשר לקנות לילדה עגילי זהב K14 עם כוכבים עדינים ומנצנצים בחריטת לייזר ושאר עגילים נוחים ונהדרים לחיי היום יום או לאירועים מיוחדים. בחרי תכשיט שתואם את חיי היומיום שלך עם תשומת לב למשקל הזהב, לאיכות העגילים, אורך רוחב והתאמה. כך תוכלי כבר עכשיו להנות מתכשיטים מופלאים.