מהפכת שירותי הטלוויזיה מאפשרת לנו כיום לבחור חבילות שונות ומוזלות, ליהנות ממגוון שירותים מתקדמים בעלויות נמוכות יותר, ולבחור בדיוק מה ברצוננו לראות בטלוויזיה באמצעות הסטרימרים החדשים המציפים לאחרונה את השוק. מהפכת הצפייה בטלוויזיה דרך הסטרימרים משנה את צורת הבילוי שלנו, הסטרימרים החדשים הופכים את הטלוויזיה לחכמה, וניתן לצפות בהם בשירותי טלוויזיה של חברות מובילות ועדכניות במקום החלופה היקרה שעולה לנו מאות שקלים בחודש.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

כדי לצפות בטלוויזיה דרך סטרימרים עלינו להצטרף לשירות של סטינגטיוי או שירות טלוויזיה דיגיטלי אחר, וכמובן עלינו לדאוג מראש לתשתית של אינטרנט מהיר, מומלץ לרכוש חבילת אינטרנט של לפחות 40 Mbps.

משדרגים את חוויית הצפייה בטלוויזיה

עוד ועוד ישראלים מזמינים סטרימרים ושירותי סטרימינג המהווים חלופה אטרקטיבית לצפייה המסורתית בטלוויזיה. במקום להתחייב לשירותי הטלוויזיה דרך אחת החברות הגדולות ולשלם הרבה כסף, רוכשים סטרימר או מזמינים שירות טלוויזיה דיגיטלי ומחברים את הסטרימר לטלוויזיה, ללא צורך בטכנאי והתקנות מורכבות עם קידוחים בקירות והעברת כבלים ברחבי הדירה.
את הסטרימר אפשר לחבר לכל טלוויזיה, כך הופכים אותה לחכמה, וכל מה שצריך לעשות הוא לחבר את המסך לסטרימר באמצעות כבל HD וחיבור לאינטרנט הביתי, אפשר להתחבר לראוטר באמצעות כבל או לרשת האלחוטית.
אגב, אם יש לכם טלוויזיה חכמה אין צורך בסטרימר ותוכלו להתחבר בקלות לשירותי סטרימינג מובילים בתשלום כמו נטפליקס, דיסני ואפל טיוי, וכמובן אפשר לשדרג גם לשירותי הסטרימינג של חברות ישראליות מובילות כדוגמת STING TV.
בין הסטרימרים הפופולריים בישראל אפשר למצוא דגמים בולטים של אפל ושיאומי, בהם אפשר לצפות גם בשירותי הטלוויזיה של יס וסטינגטיוי, אלו מכשירים איכותיים ומתקדמים הכוללים מערכות הפעלה מתקדמות ואיכותיות יותר, לכן חוויית הצפייה בטלוויזיה משתפרת.
שלל שחקניות סטרימינג בשוק המקומי
בשנתיים האחרונות הצרכן הישראלי זוכה למהפכה של ממש בשירותי הטלוויזיה והתוכן. אם בעבר הלא רחוק נאלצנו לבחור בין שתי חברות עיקריות כדי לצפות בערוצי טלוויזיה שונים וליהנות מספריית VOD עשירה, כיום המציאות השתנתה לאחר כניסתן של חברות מובילות כמו נטפליקס, אפל טיוי, דיסני פלוס וכדומה.
כדאי לדעת כי שירותי הסטרמינג החדשים מאפשרים לנו לצפות במגוון עצום של תוכניות ושידורי טלוויזיה ממבחר מכשירים, לא רק במסך הטלוויזיה הגדול הנמצא בסלון או בחדר השינה. למעשה, שירותי הסטרימינג מאפשרים לנו לראות סדרות, סרטים ושידורים חיים באמצעות הסמארטפונים, הטאבלטים, המחשבים הניידים והנייחים וכמובן בטלוויזיה.
בין היתרונות הרבים של צפייה בטלוויזיה דרך סטרימרים מתקדמים ניתן למנות את האפשרות לצפות בתוכן עשיר ומגוון, ברזולוציה גבוהה במיוחד עם חוויית סאונד מעולה, וכמובן הסטרימר הופך את הטלוויזיה שלנו לחכמה לכן אנחנו יכולים לגלוש גם באינטרנט, להוריד אפליקציות, לשחק משחקים שונים אונליין, להזרים אל מסך הטלוויזיה סרטונים ותמונות מהסמארטפון והטאבלט שלנו, לשדר לטלוויזיה בבית סרטון שאנו צופים בו ביוטיוב ועוד.
כדאי להיות מודעים גם לחסרונות של צפייה בטלוויזיה דרך סטרימרים. החסרונות העיקריים הם גודל הזיכרון הפנימי, מספר קטן של שקעי USB, השפעה על ביצועי האינטרנט בבית והאפליקציות הפועלות ברקע שעלולות להאט את עבודת הסטרימר ולגרום לו להיתקע, אך אלו לרוב בעיות פתירות.