חגי תשרי כבר בפתח ואנו עומדים לחגוג בעוד ימים ספורים את ראש השנה, וכבר ניתן להרגיש בחוץ את סוף הקיץ וסימני הסתיו. בקרוב הטמפרטורות יצנחו וכבר עכשיו יש ימים בהם מזג האוויר נעים יותר לעומת הטמפרטורות הגבוהות והלחות המעיקה בחודשים יולי אוגוסט. בסתיו אפשר לחסוך בהוצאות החשמל ולכבות את המזגן, וניתן להסתפק במאוורר איכותי ההופך את החיים בבית לנעימים יותר.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

שולטים במזג האוויר בבית שלנו

עונת הסתיו מציינת את תקופת המעבר בין קיץ לחורף, אם מסתכלים סביב אפשר להבחין בסימני הסתיו כמו חצבים בשדות, שלכת, להקות עצומות של ציפורים נודדות, להקות של נחליאלי בכל מקום ורוחות המשתנות ללא הכר לאורך שעות היום ובמהלך השבוע. גם היורה מסמל את עונת המעבר ולרוב הוא מגיע בחודש אוקטובר.
בעונת המעבר לא חייבים להפעיל את המזגן מבוקר עד ערב, אפשר להשתמש במאוורר המבצע סירקולציה מצוינת של האוויר בחלל החדר. מאוורר משמש כפתרון מושלם להרחקת האוויר החם ולצינון הגופים עליהם הרוח הנוצרת מתנועת הלהבים נושבת. אמנם, המאוורר לא מיועד לצינון החדר, אך בעונת המעבר המאווררים השונים בבית מפחיתים את תחושת החום באמצעות משבי רוח נעימים ופיזור יעיל של החום בחלל החדר.
איזה מאוורר כדאי לבחור לבית שלנו? פנינו למומחים כדי לבדוק אילו סוגי מאווררים מתאימים לשימוש ביתי ואילו דגמים כדאי לרכוש לפני בוא הסתיו:
• מאוורר תקרה – יש מגוון דגמים של מאווררי תקרה, המוצר נפוץ בישראל ומתאים במיוחד לחדרי שינה של ההורים והילדים, לסלון ולחללים נוספים בבית או בדירה. יש גם דגמים ייעודיים המתאימים לשימוש חוץ כמו מאווררים עמידים למים המיועדים לפרגולה, למרפסת וכו'. כאשר בוחרים מאוורר תקרה חשוב להתאים את המאוורר לגודל החדר (אורך, רוחב, גובה), ויש להתייחס לפרמטרים כמו קוטר המאוורר, שימוש פנים או חוץ, אורך המוט, אופן ההפעלה והשימוש, בורר מהירויות, חומרי גלם, ארץ ייצור, אחריות, תאורה, עלות התקנה ומחיר.
• מאוורר רגל – דגם קלאסי של מאווררי עמוד (רגל), יש מגוון רחב של דגמים, גדלים ועיצובים, כאשר המחיר של מאוורר רגל הוא בדרך כלל הזול ביותר. בעת רכישת דגם זה חשוב להתייחס לפרמטרים כגון: קוטר המאוורר, אופן ונוחות השימוש (יש דגמים תלת שימושיים – רגל, תלייה או רצפה), חומרים, אחריות, ארץ ייצור, מספר מהירות הפעלה, שליטה במאוורר (לחצנים, שלט וכו'), מספר להבים, יציבות, רעש הפעלה, טווח צידוד, בטיחות, צפיפות הרשת ומחיר.
• מאוורר עם צג בקרה דיגיטלי – מאוורר דיגיטלי נחשב לדור החדש והטרנדי בעולם המאווררים, היתרון שלו הוא נוחות התפעול באמצעות שלט רחוק והאפשרות לצפות בצג הבקרה הדיגיטלי בנתונים שונים, כך אפשר להתאים את מזג האוויר בבית באופן מדויק לצרכים ולרצונות שלכם.
• מסנן אוויר – מסנן אוויר מתאים לשימוש כל ימות השנה, המכשיר משמש לאוורור יעיל בסתיו ובקיץ ולחימום בחורף. המכשיר המתקדם מסוגל ללכוד חלקיקי אבק ומזהמים קטנים אחרים, המסנן מסלק 99.95% מהאלרגנים והמזהמים הנמצאים בחלל החדר, עד לגודל של 0.3 מיקרון. זהו מוצר יעיל המספק לנו אוויר נקי ובריא יותר לנשימה, הוא יוצר סירקולציה טובה בחלל החדר ונחשב לבטיחותי מאוד מאחר ואין להבים המסתובבים במהירות גבוהה.

מוצרי אקלים ומאווררים איכותיים רוכשים רק מחברת א.ל.מ

לאחר שהבנו את החשיבות והיתרונות של מאווררים לעונת הסתיו, הגיע הזמן לרכוש דגם איכותי ואמין מחברת א.ל.מ. חשמל ואלקטרוניקה המציעה מבחר דגמים של מאווררים מתוצרת המותגים המובילים בארץ ובעולם. החברה משווקת מגוון דגמים איכותיים במחירים משתלמים ושווים לכל כיס, הזמינו עכשיו באתר או בואו לבקר אותנו באחד מסניפי הרשת המובילה.