קיימים לכל מחשב התקני אחסון פנימיים וחיצוניים כגון: דיסקים קשיחים, דיסק און קי, מערכי רייד והתקנים אחרים שבכל אחד יכול להיות כשל כלשהו שבגינו המידע נפגע ולכן, יש צורך לשחזר אותו. אם נמחקו לכם קבצים חשובים ואין לכם שום גישה אליהם, זה הזמן שלכם לפנות למעבדת מחשבים מקצועית ומנוסה בתחום שחזור מידע.
1 צפייה בגלריה
DataCare
DataCare
DataCare
(צילום: FREEPIK)
מתי יש צורך בשחזור מידע?
כאמור, לעיתים ישנם כשלים שונים בהתקנים חיצוניים או פנימיים הנוגעים למחשב שלכם ובשל כך, הקבצים נמחקים או שאין למשתמש גישה אליהם. יחד עם זאת, גם אם חשבתם שהמידע שלכם אבד לגמרי, חשוב מאוד שתדעו שגם אם הכשלים גרמו להתקן האחסון שלכם להינזק באופן כלשהו, הרי שהמידע שלכם לא בהכרח אבד ועל כן, כדאי מאוד שתפנו פשוט למעבדה מקצועית ומנוסה לצורך שחזור הקבצים המדוברים. כאשר מדובר על דיסק קשיח, לא פעם ראשי הכתיבה והקריאה שלו יכולים לקרוס ולגרום לכשל מכאני. אותו כשל יגרום לכך שהדיסק יהיה תקול ולא תהיה אפשרות לגשת למידע שיש עליו. אנשי מקצוע במעבדה מקצועית ידעו כיצד לזהות תקלה בדיסק קשיח, לאתר את סוג התקלה ומרבית הפעמים גם לשחזר מידע מדיסק קשיח. שחזור דיסק קשיח מחיר משתנה בהתאם למקצועיות של המעבדה שתבחרו בה ולאחוזי ההצלחה שלה בתחום שחזור דיסקים קשיחים, בהתאם לסוג הדיסק הקשיח ומורכבות השחזור ועוד. חשוב מאוד שלא להתפשר על אנשי מקצוע פחות מהטובים ביותר בתחום זה גם אם הם מציעים לכם מחיר נמוך יותר שכן, לא פעם, לא רק שהם לא יצליחו לשחזר לכם את המידע שאבד לכם, הם גם יעלימו אותו לחלוטין. מקרה נוסף שבגינו יש לפנות לשירות שחזור מידע הוא שחזור מכונן SSD בכונן זה עלולות להיות תקלות מכאניות כגון: קצר חשמלי, תקלות של בקר אלקטרוניקה ועוד ועל כן, חשוב מאוד לפנות למעבדה שיודעת כיצד לשחזר מידע מהכונן המדובר. גם במקרה שבו יש לכם צורך לשחזר מידע מכרטיסי זיכרון SD שנובע בשל כשלים מכאניים שונים שגורמים לו להינזק ברמת החומרה שלו, חשוב מאוד לפנות למעבדה שידוע כי יש בה אנשי מקצוע מומחים בתחום שחזור מהכרטיס המדובר בצורה הטובה ביותר. גם במקרים שבהם יש צורך לשחזר מדיסק און קי, או במקרים שבהם יש לכם צורך לשחזר מהטלפון החכם שלכם קבצים כאלה ואחרים בשל העובדה שהמכשיר שלכם ניזוק, נרטב ועוד, חשוב לבחור במעבדה שיודעת כיצד לשחזר ברמה הגבוהה ביותר.
כיצד תבחרו את המעבדה הטובה ביותר עבור שחזור מידע?
בכדי לבחור את המעבדה הטובה ביותר לצורך שחזור מידע, חשוב לבחון באיזה תנאים המעבדה משחזרת, האם סביבת העבודה שלה חדשנית ומאפשרת שחזורי מידע של תקנים רגישים שיש צורך לפרק את המכשיר לרכיבים שלו. חשוב מאוד לבדוק את מלאי חלקי החילוף של התקני האחסון שיש למעבדה ולבחור במעבדה שיש לה את המלאי הגדול ביותר. כמו כן, חשוב לבחור במעבדה אשר במידה והיא לא מצליחה לשחזר לכם את המידע אתם לא תדרשו לשלם. בנוסף לכך יש לבחור במעבדה שבה שירות מהיר מאוד, יסודי ומקצועי והיא ידועה כמעבדה מומלצת ובעלת מוניטין בכל הנוגע לשחזור מידע.