חברת החדשנות הטכנולוגית בתחום הספורט "הייפ ספורט אינוביישן" אשר חתומה בית היתר על הסכמי שיתופי פעולה עם קבוצות ומותגים מהמובילים בעולם כגון: גולדן סטייט ווריירס והמיאמי דולפינס, זכתה במכרז ראשון מסוגו להקמת מעבדה לחדשנות טכנולוגית בתחומי הספורט באצטדיון הכדורגל בפתח תקווה ותארח יזמים פורצי דרך מהארץ ומחו"ל.


החברה לקידום חדשנות טכנולוגית בתחום הספורט, "הייפ ספורט אינוביישן" בראשות אמיר רווה, הפכה למובילה עולמית בהפעלת תוכניות האצה ויצירת שיתופי פעולה בתחומי המו"פ והמסחר המקדמים חדשנות טכנולוגית בעולמות הספורט השונים, וכעת היא עומדת להקים מעבדת חדשנות עולמית באיצטדיון פתח תקווה בתמיכת החברה לפיתוח כלכלי פתח תקווה ובהובלתו של המנכ"ל עו"ד לירון גולדנברג.

המעבדה תאפשר לחברות הפועלות בה להתקין ולבחון מערכות שונות בסביבת אמת – הן על המגרש והן מחוץ לו.
חבורות הסטארט-אפ אשר יבחרו, יוזמנו לעבוד בתוך חלל המעבדה בצמוד למשרדי הייפ.
עם התפרצותה של מגפת הקורונה, מובן היה שהעולם בכלל ועולם הספורט בפרט עתידים לחוות שינויים דרמטיים בכל פן אפשרי, לכן יזמה הייפ באופן מידי את הקמתן של שש תוכניות האצה בינלאומיות ו-וירטואליות לחלוטין, תוך כדי שהיא רותמת שותפים גלובליים מובילים כגון: פיב"א, ריבר פלייט, פאריז סן ג'רמן ונוספים.
רווה מסביר: "הקורונה יצרה כללי משחק חדשים וכעת כבר ברור שכל המועדונים הגדולים בעולם יהיו חייבים להשקיע בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לחזק את הקשר עם מועדוני האוהדים, ליצור חוויית צפייה משופרת ולהניב הכנסות. קיימנו דיונים ארוכים עם מועדוני עילית מכל מקצועות הספורט ברחבי העולם על מנת להבין את האתגרים החדשים שמגבילים אותם ואת הציפיות שלהם. לדוגמא, העובדה שאין יותר מגע במגרשים יצרה ביקוש לזיהוי האוהד על פי מבנה פנים וללא צורך להשתמש בכרטיסי מנוי פיזיים, הכל במטרה למנוע תורים וצפיפות מייד עם חידוש כניסת האוהדים למגרש. לאחר שהבנו את הצרכים, פנינו למעל אלף סטרטאפים שנרשמו לתוכנית ומתוכם בחרנו את 18 החברות הטובות והמתאימות ביותר לאתגרים אשר הוגדרו על ידי השותפים".
"נוסף על כך, עם התפרצות הקורונה, וההבנה שנוצרה מציאות חדשה, החדשנות תפסה את מקומה בחזית, ולכן ניתן לראות כי התהליכים סביב טכנולוגיות חדשות דוגמת הבינה המלאכותית וה"ביג דאטא" מואצים. כמו כן, קיימת פתיחות לנושאים כמו אוטומציה וחידושים שבעבר היו משניים. כדוגמא, בליגה ההולנדית למשל פותחה אפליקציה שמאפשרת לצופה בבית להזמין אוכל מהמזנון האהוב עליו מהמגרש, המנה מגעה ארוזה וממותגת בסמלי הקבוצה והאצטדיון".
מחר (שלישי) היזמים והשותפים יציגו במפגש וירטואלי את ההתקדמות בפני נציגים של 12 מהמועדונים הגדולים בעולם כך שגם הם יוכלו לעקוב מקרוב אחרי יישום הפתרונות הנ"ל.
בבעלות הייפ 12 אקסלרטורים פיזיים ברחבי העולם נוסף על 6 וירטואליים, כמו כן, החברה יוצאת בימים אלו לקמפיין גלובלי חדש לגיוס סטרטאפים לסדרת תוכניות האצה נוספת שתחל בסוף נובמבר.
לפרטים נוספים, לחצו כאן