זוכרים שפעם היינו טסים ברחבי העולם?
ברוב המקרים היינו עולים על המטוס בזמן ונוחתים כמתוכנן. אבל היו גם לא מעט מקרים בהם חברות התעופה, מסיבות רבות ומגוונות,גרמו לנו עוגמת נפש ונזקים עצומים.
עכשיו למי יש ״כוח״ לתבוע מהם את הפיצוי שמגיע לנו.מסתבר שמרבית אלה שנפגעו, פשוט מוותרים וממשיכים הלאה.
הסיפור הקצר שלנו הוא על זוג ישראלים שלא ויתר. השניים נאלצו להישאר בשדה התעופה במוסקבה בגלל שחברת ״אירופלוט״ לא טרחה להודיע להם על הקדמת הטיסה.
התובעים הגיעו לשדה התעופה, עברו את כל ההליכים הנדרשים של ביטחון וקבלת כרטיסי הטיסה,הגיעו במועד הנקוב לשער היציאה ונחרדו לגלות כי הרחבה ריקה מאדם והמטוס כבר המריא.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

נציגי "אירופלוט" טענו כי הזוג איחר לטיסה וסירבו גם לארגן להם טיסה אחרת.
בלית ברירה נאלצו השניים לקנות על חשבונם כרטיסי טיסה אחרים כדי לחזור לישראל.
בני הזוג פנו לעורך הדין סטניסלב טנא בבקשה להגיש תביעה נגד חברת התעופה בבית המשפט בארץ.
התביעה הוגשה לבית משפט השלום בפתח תקווה.
במהלך הדיון התברר כי "איירופלוט" החליטו להקדים את המועד ההמראה של הטיסה. אך לא טרחו להודיע על כך לזוג הנוסעים.
לפני כשבועיים חייב בית המשפט את חברת התעופה "אירופלוט" לפצות את הנוסעים בגין אי ההודעה על הקדמת הטיסה ובנוסף חוייבה החברה להחזיר להם את עלות הכרטיסים החלופיים.
"רוב הנוסעים היו כועסים מאוד באותו הרגע, אך ככל הנראה לא היו עושים עם העניין כלום", מספר עו"ד טנא סטניסלב אשר טיפל בתביעתם. "הסטטיסטיקה מצביעה על כך שמרבית הנוסעים הנפגעים פשוט מוותרים לחברות התעופה ורק מעטים אכן דורשים לקבל את זכויותיהם".
משרד עורך דין סטניסלב טנא פועל יותר מעשר שנים ומתמחה בעיקר בדיני תיירות עם דגש על זכויות נוסעים ומשתמשים בשירותי התיירות השונים.
לעו"ד טנא הצלחות רבות בתביעות מול חברות תעופה וגורמים נותני שירותי מלונות וחופשות.
לסיכום: נפגעתם בצורה כזו או אחרת בענייני תעופה ותיירות? אל תוותרו. דירשו את המגיע לכם.
ליצירת קשר עם משרדו של עו"ד סטיסלב טנא:
מייל: S5217420@walla.com
טלפון: 050-4668403