אנחנו נותנים ללקוח את השירות שהוא ביקש כבר עכשיו, או את המוצרים שהוא הזמין, אך הוא מבקש לשלם לנו בצ'ק דחוי. מצד אחד, לא נרצה לאבד את אותו לקוח ולכן נסכים לקבל את התשלום בצורה כזאת, אך מצד שני, אנחנו נקבל את כספנו רק בעוד זמן רב. הדילמה הזאת היא משהו שהרבה מאוד בעלי עסקים מתמודדים איתו בימינו ולכן כדאי שתדעו: ניכיון שיקים הוא הפתרון. אם עד היום לא יצא לכם להתעמק בעניין ואתם לא לגמרי יודעים איך זה עובד, חשוב שתבינו שזה הרבה יותר פשוט ממה שאתם מתארים לעצמכם. למעשה, בפועל אנחנו רואים שכאשר מדברים על ניכיון שיקים מסחריים מדברים על כך שתוכלו לפנות אל חברה מקצועית שזו המומחיות שלה. היא תיקח מכם את הצ'ק, תבקש עמלה ובתמורה תיתן לכם מיד את הכסף במוזמן.
האם זה כדאי לכם ואל מי רצוי שתיפנו?
השאלה המשמעותית ביותר שצריך להתייחס אליה כאשר חושבים על ניכיון שיקים, היא כמובן האם זה באת כדאי. ראשית, זה ברור שאין על כך תשובה אחת נכונה, כי זה מאוד תלוי בסוג העסק שלכם וגם בשאלה האם הצ'ק גדול או לא. האם זה קורה לכם לעיתים קרובות? והאם אתם עלולים להפסיד לא מעט כסף בצורה כזאת? שנית, חשוב כמובן לבדוק מאיזו חברה תרצו לקבל שירותי ניכיון שיקים, כי גם בתחום הזה רצוי מאוד לעשות את הדברים בצורה חוקית. אתם לא רוצים להסתבך עם חברה שלא עושה עבודה חוקית, ממש כפי שלא הייתם רוצים לשלם על ניכיון שיקים מחירים מופקעים בדמות עמלה שדורשים מכם. לכן, אם יש לכם אפשרות לברר כל פיסת מידע אודות החברה שממנה רציתם לבקש את השירות, זה כדאי.
1 צפייה בגלריה
(צילום: FREEPIK)
שימו לב לחוות הדעת שתמצאו אותו החברה שאליה תפנו
ניכיון שיקים, כמו כל שירות אחר שאתם רוצים לקבל עבור העסק שלכם, זה משהו שחובה לבצע בצורה נכונה וחוקית. יש כאן עניין של אמינות ומקצועיות, ולכן יש מקום לבדוק מה אומרות בנידון חוות הדעת. כלומר, אם יש לכם אפשרות לבחור בחברה מקצועית שיש לגביה אינספור המלצות חמות מלקוחות אחרים, למה להתפשר על פחות מזה? חשוב אומנם לא לבחור את החברה שתגבה מכם את העמלה הכי גבוהה שיש עבור ניכיון שיקים, אך מצד שני, גם השירות, החוקיות והאדיבות הם נתונים חשובים. לכן רצוי להשקיע עוד כמה דקות, לברר עוד כמה נתונים וכך להבטיח שבסופו של דבר תקבלו את השירות הזה רק ממי שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.