דלתות אוטומטיות אינן מחזה נדיר במפעלים, מרכזים לוגיסטיים, מחסנים, מבני תעשייה ועוד, ויש להן תפקיד משמעותי בייעול התפוקה והחסכון האנרגטי של הארגון.

ללא עיכובים מיותרים

דלתות אוטומטיות מאפשרות מעבר מהיר של אנשים וסחורות ללא עיכוב וללא צורך בפעולה אקטיבית לשם פתיחת הדלת, העלולה לעכב או להפריע למהלך העבודה התקין (למשל תוך כדי נהיגה במלגזה, או כאשר הידיים אינן פנויות). בכך מסייעות הדלתות האוטומטיות בייעול תפוקת הארגון, שכן גם עיכוב של מספר שניות בפתיחת הדלת מסתכם בסופו של דבר לשעות עבודה רבות מבוזבזות בכל שנה.

1 צפייה בגלריה
דלתות אוטומטיות
דלתות אוטומטיות
דלתות אוטומטיות
(באדיבות א. אדירן בע"מ)

חסכון אנרגטי משמעותי

הדלתות האוטומטיות נפתחות רק לפי הצורך וביתר הזמן הן סגורות. בכך הן מגבירות את בידוד המבנה ותורמות לחסכון בהוצאות החשמל על מיזוג האוויר.
כדי להגביר עוד יותר את היעילות האנרגטית מומלץ לבחור בדלתות אוטומטית מהירות המצמצמות למינימום ההכרחי את משך פתיחת הדלת וכמו כן לשלב מסכי אוויר מעל לדלתות.

מדוע רצוי לשלב מסכי אוויר

מסך האוויר ממוקם לרוב מעל לדלת האוטומטית (או ישירות מעל המפתח בפתחים פנימיים בהם אין דלת) ומייצר חציצה של זרם אוויר בין החללים שמשני צידיו של המפתח. בכך מסך האוויר מסייע בהגברת הבידוד בין שני החללים ומצמצם מעבר אוויר, מזהמים וריחות דרך המפתח, גם כאשר הדלת פתוחה.
שילוב של דלת מהירה אוטומטית ומסך אוויר ימקסם את החסכון האנרגטי למפתחים בהם יש מעבר תדיר של אנשים וסחורות.

לסיום - מספר דגשים לבחירת דלתות אוטומטיות

כאשר בוחרים דלתות אוטומטיות תעשייתיות יש לקחת בחשבון קריטריונים רבים: מידות המיפתח, תדירות השימוש הנדרשת, מהירות הפתיחה והסגירה, מנגנוני ביטחון, עיצוב, וכן הלאה. רצוי להגיע לפגישה הראשונה עם ספק השירות עם כמה שיותר מידע מקדים אודות נושאים אלו.
מעבר לקריטריונים הקשורים לתפעול הדלתות, חשוב לוודא כי הדלתות גם תואמות לסביבה הפיזית בה הן ממוקמות. כך למשל, במידה והמבנה נמצא באזור לח או חשוף לנוזלים, יש לוודא כי הדלתות עמידות בפני רטיבות ופועלות כשורה גם בסביבה לחה. לחילופין, אם הדלתות ממוקמות בחדרי הקפאה יש לוודא כי הן עשויות מחומרים העמידים לטמפרטורות קיצוניות ולקחת בחשבון גם את יכולות הבידוד שלהן. התאמה פרטנית של הדלת לסביבת העבודה הינה קריטית לתפקודה המיטבי.
חברת אדירן מובילה בישראל בייעוץ הנדסי, תכנון והטמעת פתרונות כוללים עבור מבני תעשייה ומסחר, והיא בעלת למעלה מ- 30 שנות ניסיון ומקצועיות. חברת אדירן מספקת דלתות אוטומטיות ומסכי אוויר בהתאמה אישית, החל משלב התכנון ועד לגמר ההתקנה, וכן שירות תחזוקה יעיל ומהיר גם בהמשך הדרך. לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-9700500, או באתר אדירן - https://www.adiran.co.il.