לכן יש גם מצבים שבהם נדרשים שירותי הדברה בפתח תקווה. אם גם אתם רוצים לסלק את המזיקים הבעייתיים, שלפעמים נדמה שפשוט אי אפשר להיפטר מהם, חשוב לוודא שהמדבירים שהזמנתם הם בעלי ניסיון רב בתחום, מצוידים ברישיון של המשרד להגנת הסביבה ובעיקר מתאפיינים באמינות ללא פשרות ומוכנים לספק אחריות מלאה על העבודה.
1 צפייה בגלריה
המדביר שמציל
המדביר שמציל
המדביר שמציל
(צילום: freepik)
אילו הדברות חשוב לבצע מדי שנה?
ישנם חרקים שמגיעים מדי קיץ - עונה שבארץ, כפי שמן הסתם שמתם לב, מתארכת משנה לשנה. בפרט מדובר על נמלים ותיקנים אמריקאים (הג'וקים השחורים הגדולים), ולכן כדאי לבצע הדברה בפתח תקווה כנגד שני סוגי חרקים אלה כבר במהלך האביב.
פעולת ההדברה מבוססת על ריסוס יסודי בכל מקום בבית (או בעסק) שאליו עלולים להגיע נמלים וג'וקים: המטבח, חדר הרחצה, מרפסות, לאורך הקירות ועוד. לקראת הגעת אנשי המקצוע המנוסים של המדביר שמציל תקבלו הנחיות מפורטות כיצד להכין את המקום, כך שאפשר יהיה להשלים את הריסוס במינימום זמן. בין השאר יש להרחיק רהיטים מהקירות, לוודא שאין מזונות וכלי מטבח חשופים במטבח, לפנות את הארון שמתחת לכיור ועוד.
כשחברת ההדברה משתמשת בחומרים שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה, כך שהם גם אפקטיביים וגם ידידותיים לבני אדם, חיות מחמד והסביבה באופן כללי, תוכלו לחזור לשגרה הרגילה כבר לאחר כשעתיים (פרט לאוכלוסיות בסיכון כמו נשים הרות, תינוקות, ילדים, קשישים ובעלי מחלות רקע - במקרים אלה ההמלצה היא להישאר מחוץ למקום המרוסס כ-8-9 שעות).
היתרונות של הדברה אורגנית והמקרים שבהם כדאי להשתמש בה
הדברה אורגנית - שנקראת לעיתים גם הדברה ירוקה - היא קונספט שהופך למבוקש יותר ויותר, בעיקר בזכות העלייה במודעות לחשיבות ההימנעות משימוש בכימיקלים רעילים. בדרך זו ניתן לפעול באופן אפקטיבי כנגד פרעושים, זבובים, כיני יונים ועוד מינים רבים של חרקים. כדאי לדעת שאמנם הדברה ירוקה בפתח תקווה עשויה להיות מעט יקרה יותר בהשוואה לפעולה "רגילה", אבל ההפרש בדרך כלל לא מאוד משמעותי. כן חשוב להקפיד על איכות המדבירים ולוודא שהם בעלי ניסיון בעבודה עם חומרים אורגניים.
הדברת טרמיטים
במהלך השנה האחרונה התגלה בפתח תקווה זן חדש של טרמיטים, מסוכן בהרבה בהשוואה למינים הקודמים של חרק בעייתי זה. אם גם אצלכם ישנם סימנים לנוכחות החרק זולל העץ - וביניהם מנהרות חול, משקופים חלולים ושאריות כנפיים שקופות - חובה להזעיק באופן מידי מדביר בפתח תקווה, ולא עוד מדביר אלא רק מחברה שכבר טיפלה בהצלחה במפגע החמור הזה כמו המדביר שמציל. המאבק בטרמיטים מורכב מאוד וכל עיכוב עלול לגרום נזקים בלתי הפיכים לרהיטים ותשתיות שונות.
המאמר באדיבות חברת המדביר שמציל