שלום חני. נשמח שתשתפי אותנו כיצד עברה עליכם בסניף תקופת הקורונה? הסגר הראשון תפס אותנו בהפתעה והעומס בהזמנות היה מטורף. גם בסגר השני והשלישי הייתה עליה בהזמנות אך היינו יותר ערוכים לזה. אני מרגישה שהתקופה ביגרה את העובדים ונטעה בהם אחריות גדולה יותר. פיצה בפתח תקווה היא ללא ספק מצרך מבוקש, והעובדים חשו את השליחות בזה שהם יכולים וגם נדרשים לעבוד בזמן הסגר כדי לספק לתושבים פיצה חמה בימים לא פשוטים.
2 צפייה בגלריה
פיצה האט
פיצה האט
פיצה האט
(צילום: פיצה האט )
איך את אוהבת את הפיצה שלך? הפיצה המועדפת עליי בפיצה האט היא פיצה לבנה – שמנת כמהין, מוצרלה, פטריות ואננס. שווה לכם לנסות.
בתור מנהלת סניף שנמצאת סביב פיצות כל היום - האם לא נמאס לך כבר לאכול פיצות? ברור שלא. פיצה היא דבר טעים, ואפשר לאכול אותה בבוקר, בצהריים או בערב. אין לה שעות מיוחדות.
האם משהו בצורת העבודה השתנה בעקבות הקורונה? כמובן. כל מערך העבודה שלנו עבר לעבודה בתצורה של משלוחים וכמות העובדים גדלה. עבדנו בשתי קפסולות – עובדים בפנים ועובדים בחוץ, כדי שלא יקרה מצב שאם מישהו נמצא מאומת לקורונה או נכנס לבידוד – אנחנו נשאר בלי עובדים. הקפדנו על מרחקים, עבודה עם כפפות וכמובן מסכות.
מהי הפיצה הכי מבוקשת בקרב תושבי האזור? הפיצה המועדפת על התושבים באזור היא הפיצה העבה שלנו, והתוספות הכי אהובות הן פטריות וזיתים. גם הצ'יזי בייט, פיצה שהקצוות שלה ממולאים בגבינת מוצרלה מאוד אהובה ואני חושבת שאין אחד שלא טעם אותה.
מה השילוב הכי מוזר שביקשו מכם? השילוב הכי מוזר שביקשנו מאיתנו במשלוח של פיצה בפתח תקווה הוא חלפיניו, אננס ואנשובי. מסתבר שאנשים אוהבים את שילוב הטעמים של החמוץ-חריף-מתוק ומנסים לגוון את הפיצה שלהם.
2 צפייה בגלריה
פיצה האט
פיצה האט
פיצה האט
(צילום: פיצה האט )
ספרי לנו סיפור מרגש או מצחיק אודות אירוע שקרה לכם בסניף? יש לי עובד שנמצא איתנו כבר מספר שנים, מגיל צעיר. בתקופה הקשה הזו של הקורונה משפחתו נקלעה לקשיים כלכליים. הייתי שמה לב שהוא מגיע לעבודה במצב רוח לא טוב וניסינו כולנו לדובב אותו לדבר כדי להבין מה עובר עליו. הוא סיפר שניתקו להם את החשמל בבית בגלל חוב גדול וההורים שלו לא עובדים ולא יכולים לשלם את החוב. היה לי ברור שאני חייבת לסייע. ביקשתי ממנו לנסוע לביתו להביא את חשבון החשמל – ושילמנו לו אותו. בנוסף, מעת לעת אנחנו לוקחים חלק בפעילויות שונות בעיר, בין אם זה במסגרת בתי-חולים, עמותות שונות ואירועים בהם אנחנו יכולים לתרום מהפיצות הנפלאות שלנו כדי לעשות לאנשים טוב על הלב.
איך אתם מתמודדים עם מתווה פתיחת המסעדות החדש? בשנה האחרונה עשינו שיפוץ בסניף מתוך הבנה שהקורונה אמנם תחלוף, אך משהו ממנה כן ישאר איתנו – השילוב של סניף פיצה בפתח תקווה עם היכולת לשמור על נגישות וסטריליות גבוהה. כרגע הסניף שלנו פעיל בישיבה בחוץ על פי כללי התו הסגול, כשאת ההזמנות עושים דרך דלפק שפונה כלפי חוץ. הקונספט הזה ישאר איתנו גם אחרי הקורונה.
למה הכי התגעגעתם כשהמסעדה הייתה פתוחה לישיבה? התגעגענו מאוד לתקשורת הישירה עם הלקוחות. הסניף שלנו ממוקם בלב שכונה, אנחנו כבר מכירים את הלקוחות והם מכירים אותנו. אנחנו יודעים מה הם אוהבים על הפיצה שלהם בלי שהם יצטרכו לבקש והם מכירים את העובדים בשמותיהם. כיף לארח אותם אצלנו, כיף לראות שהם נהנים וכיף גם לקבל מהם את המחמאות על הפיצה. לזה הכי התגעגענו. כדי לשמור על האינטראקציה עם הלקוחות, לאחרונה פתחנו קבוצות וואטסאפ ישירות עם שכונות בפתח תקווה על מנת לשלוח להם מבצעים והנחות. הקבוצה שולחת משימות מדי פעם וחברי הקבוצה זוכים בפיצות.