עסק שלא יוצר לו נוכחות באינטרנט ודואג לקדם את עצמו בפלטפורמה המדוברת, לא מאפשר לעצמו להיחשף בצורה רחבת טווח ללקוחות פוטנציאלים רבים. על כן, חשוב מאוד שכל עסק ידאג לבניית אתר אינטרנט איכותי עבורו, בין אם מדובר באתר הרלוונטי לצרכי מסחר ובין אם מדובר באתר הרלוונטי לצרכי תדמית, אך מעבר לבניית האתר, חשוב מאוד לדאוג לקידום אתרים בגוגל.
קידום אתרים בגוגל- במה מדובר? כאמור, מרבית האנשים שמחפשים כיום מוצרים, שירותים או עסקים, עושים זאת כיום באמצעות מנוע החיפוש החזק והמהיר ביותר באינטרנט הלא הוא: גוגל. גוגל מאפשר לכל אדם למצוא את כל המידע שהוא זקוק לו באופן מידי. בכדי לחשוף את האתר של העסק שלכם לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים ובכדי לדאוג שהלקוחות יבחרו דווקא באתר שלכם על פני האתרים של העסקים המתחרים, חשוב שתקדמו את האתר בגוגל. קידום האתר בגוגל באמצעות ביצוע פעולות שונות בהתאם לשיטת הקידום הנבחרת, יאפשר לאתר להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש.
1 צפייה בגלריה
WEBS
WEBS
WEBS
(צילום: canva)
פרסום ממומן בגוגל אחת השיטות לפרסם כיום אתרים או דפי נחיתה בגוגל היא שיטת הפרסום הממומנת. בשיטה זאת, יוצרים קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס. הקמפיין הממומן יכיל קבוצות מודעות שונות שיופיעו בתוצאות החיפוש הממומנות של גוגל כאשר גולש יחפש באמצעות מילות מפתח שהוגדרו לקמפיין. המחיר תמורת שיטת קידום זאת יהיה בהתאם לקליק, כאשר מראש מגדירים תקציב כולל לקמפיין והמודעה מופיעה כל עוד נשאר תקציב. ברגע שהתקציב של הקמפיין נגמר, המודעות יוסרו. מדובר על שיטת פרסום יעילה בעיקר עבור פרסום ממוקד ותכליתי כגון: פרסום של מבצעים שיש להם הגבלת זמן, פרסום של מוצר חדש, פרסום של אתר חדש לעסק ועוד. כאשר מבצעים את שיטת הפרסום הממומן בגוגל בצורה נכונה ומקצועית ניתן לקבל תוצאות מיידיות וטובות.
קידום אורגני בגוגל אם אתם מעוניינים בקידום ארוך טווח המעניק תוצאות יציבות יותר של קידום האתר שלכם, אין ספק שכדאי לכם לבחור בשיטת הקידום האורגני בגוגל. קידום אורגני הוא קידום שמטרתו היא להטמיע באופן טבעי את האתר באינטרנט, בהתאם לדרישות האלגוריתם של גוגל. כלומר, כאשר גולש מקליד מילת חיפוש כלשהי, אלגוריתם החיפוש של גוגל ידרג אתרים שונים בהתאם לפרמטרים שונים העונים על הצורך של אותו גולש בהתאם למילת החיפוש שהגדיר. האתר שידורג בצורה הגבוהה ביותר יוצג כתוצאת חיפוש ראשונה בהתאם לשאילתת החיפוש של הגולש. תוצאות חיפוש שיופיעו אחריו יהיו בהתאם לדירוג שלהם. המטרה היא להביא את האתר להיות מדורג כמה שיותר גבוה על ידי האלגוריתם של גוגל וזאת בכדי שהוא יופיע בעת חיפוש רלוונטי של גולש בין תוצאות החיפוש הראשונות ולפני אתרים מתחרים אחרים.
ידוע כי כאשר גולשים מחפשים מידע, מוצר, עסק או שירות כלשהו באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, הם יבחרו את אחת מבין תוצאות החיפוש המופיעות בדף התוצאות הראשון, או ליתר דיוק את אחד מתוצאות החיפוש הראשונות שכן, ידוע כי גוגל מציע תוצאות אורגניות אמינות ואיכותיות בהתאם לשאילתת חיפוש.
בכדי לקדם את האתר שלכם בגוגל בצורה הטובה ביותר, עליכם לבחור מומחה לקידום אתרים. על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות שירותי קידום אתרים מקצועי, אין ספק שכדאי לכם לבחור בטובים ביותר בתחום. WEBS, מומחים בקידום אתרים הם ללא ספק הבחירה האידאלית עבור כל עסק שמעוניין למקם את האתר שלו בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בכל חיפוש רלוונטי של לקוח פוטנציאלי.