שנפ (SHNAP) היא חברת מצברים ישראלית, הניתן למצוא את מוצריה בסניפים של החברה, מוסכים ובשירות התקנת מצבר עד הבית ובפריסה ארצית מלאה. בין אם יש לכם רכב מסחרי, SUV, 4X4 או פרטי, תוכלו למצוא מצברי שנפ שיתאימו לרכב שלכם.
מחפשים שירות החלפת מצברים בפתח תקווה ? מעוניינים לתמוך בכלכלה הישראלית ולרכוש מוצרים כחול לבן? או ליהנות משירות מהיר ונוח – מצבר עד הבית? כך או כך, יש לכם את מצברי שנפ בתור פתרון. המצברים של shnapp ידועים בתור מצברים איכותיים במיוחד, אותם ניתן לרכוש אצל המשווקים השונים בארץ. בחברת שיא מצברים לרכב מציעים מגוון ענק של מצברי שנפ במחירי מבצע – רק 479 ₪ כולל שירות והתקנה עד בית הלקוח.
לשם מה משתמשים במצברי שנפ?
כמו עבור שימוש במכוניות, מצברי שנפ גם מתאימים לתפעול של גנרטורים. יש לציין, יהיה עליכם לרכוש מצבר שנפ שמתאים ספציפית לתפעול גנרטור. מעבר לגנרטורים, מצברי שנפ מייצרים גם מצברים למחשבים, מצברי פריקה עמוקה (מתאימים לעגלות נכים) ועוד.
1 צפייה בגלריה
החלפת מצבר
החלפת מצבר
החלפת מצבר
(צילום: FREEPIK)
בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר קלנועיות בכפר וביישובים השונים. קלנועית היא רכב חשמלי קטנטן, שבדרך כלל מתאים עבור מקסימום 2 נוסעים. גם בקלנועית אפשר למצוא מצבר שנפ איכותי. וכשמדברים למשל על במות הרמה למיניהן, גם בהן מותקן מצבר שנפ באמפרים שונים.
הוזלת עלויות על רכישת מצבר באינטרנט
כמו שאנחנו רואים, מצברי חברת שנפ מצויים ונפוצים בשלל סוגי תעשיות. בין אם אתם צריכים מצבר לרכב מסוג כזה או אחר, אנו ממליצים לבדוק גם חברות נוספות מעבר לחברת שנפ. בסופו של דבר, זהו עולם תחרותי ותמיד יהיה כדאי לנסות להוזיל עלויות על הרכישה שלכם.
בימינו אפשר להוזיל עלויות על רכישת מצבר בקלות, לא צריך אפילו לצאת מהבית עבור העניין. אתם יכולים לפתוח בקליק את אתרי השוואת מחירים כמו זאפ מצברים או לבדוק במחירון המצברים של חברת שיא המצבר ולבצע השוואת מחירים בין מצברים לרכבים, או לכל מטרה אחרת. כך או כך, תוכלו לדעת את המחירים הממוצעים בשוק ואת כל המידע הרלוונטי לכם.
אחריות על מצברי שנפ – כמה זמן?
הדבר האחרון שעליכם לבדוק הוא בנושא האחריות. כלל ברזל בכל החלפת מצבר, לוודא שאתם מקבלים אחריות של לפחות שנה ולראות תאריך בקבלת המצבר שהוא חדש ולא לפני חצי שנה חותמת של היצרן. מחיר של מצבר נקבע על פי חודשי האחריות אשר תרצו לרכוש עבור המצבר החדש. במקרה של מצברי שנפ הם מגיעים עם תקופת אחריות של: 12 חודשים, 18 חודשים, 20 חודשים או 24 חודשים.
אנו מזמינים אתכם להנות משירותיהם של חברת שיא מצבר עד הבית, אשר פועלים בתחום עם מעל 15 שנות ניסיון ואהבה גדולה למקצוע: www.carbattery.co.il