אחת ההפעלות המבוקשות ביותר כיום היא הופעתו של אמן חושים מקצועי ומיומן. אסף סלומון, אמן חושים מזה לא מעט שנים מציע שירותי הופעות לבר מצווה, הפעלה ליום הולדת למבוגרים וכן הופעות לשלל אירועים ולכל הגילאים. עד לפני מספר שנים בודדות רוב ככל הציבור בישראל כלל לא הכיר את תחום אומנות החושים. תחום זה עמד בצילם של הקוסמים לאורך שנים ארוכות עד שהחלה תוכנית בפריים טיים המחפשת אחר אמן חושים מקצועי ומיומן שיוכתר ליורשו של אורי גלר. התוכנית אט אט תפסה תאוצה וכלל הצופים בה התרשמו ממגוון עשיר של אלמנטים עוצרי נשימה. מיד לאחר תום התוכנית החלה עלייה מתמדת בביקוש להופעות של אמני חושים, שעד מהרה התאימו את עצמם לדרישות הציבור והציגו הופעות מותאמות לימי הולדת, לילדים, למבוגרים ולעוד שלל אירועים חברתיים שונים. אז אם גם אתם מעוניינים בערב מהפנט ובלתי נשכח לרגל יום הולדתכם, האפשרות הטובה ביותר עבורכם היא הפעלה ליום הולדת למבוגרים. אסף סלומון אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים מציע מגוון עשיר של מופעים המיועדים לכל שכבות האוכלוסייה ולאופי האירועים השונים. רגע לפני שאתם ממהרים לבחור הפעלה ליום הולדת למבוגרים, חשוב שתכירו עוד כמה וכמה אפשרויות שיוכלו להתאים לכם.
1 צפייה בגלריה
אסף סלומון -אמן חושים
אסף סלומון -אמן חושים
אסף סלומון -אמן חושים
(צילום: FREEPIK)
גם המבוגרים מהופנטים לאורך מופע שלם - הכירו את מופעי אמני החושים! מעבר להופעות מהפנטות של אמן חושים מקצועי, כיום יש עוד לא מעט אפשרויות של הפעלה ליום הולדת למבוגרים. בין כלל האפשרויות הקיימות כיום ניתן למנות את הופעתו של קוסם מקצועי, הופעות של זמרים, חדרי בריחה בשלל סגנונות ונושאים, נסיעות תחרותיות בשלל סוגי רכבים ועוד. כלל האפשרויות הללו מאפשרות גם לכם לבחור את התחום המועדף ביותר עליכם כך שתצליחו ליהנות עם כל הקרובים לכם. רוב המעוניינים בהפעלה ליום הולדת למבוגרים בוחרים בהופעות של אמן חושים או של קוסם מקצועי המציע הופעה מותאמת למבוגרים. רגע לפני שתבחרו את ההופעה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את כל ההבדלים בין הפעלה ליום הולדת למבוגרים על ידי אמן חושים לבין הפעלה דומה על ידי קוסם מקצועי. עד לפני עלייתה של תוכנית אמני החושים אשר פרצה את הדרך לתחום בישראל, אנשים רבים היו בטוחים כי אמן חושים הוא שם נרדף לקוסם. גם היום רבים לא מודעים לכל ההבדלים וסבורים כי הפעלה ליום הולדת למבוגרים על ידי אמן חושים זהה, או לכל הפחות כמעט זהה, להפעלה דומה על ידי קוסם מקצועי. אז הנה לכם כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין אמני חושים לבין קוסמים מקצועיים.
למידה מעמיקה של אופן חשיבת הקהל מאפשרת לאמן החושים להחדיר מסרים לתת מודע ללא אפשרות להימנע מכך אמן חושים מקצועי לומד להכיר לעומק את אופן החשיבה של קהל הצופים בו ועל ידי היכרות זו הוא מצליח לייצר לא שלל אלמנטים הכוללים בעיקר טריקים מחשבתיים. לעומתו, קוסם מקצועי אינו מתעסק רבות באופן חשיבתו של העומד מולו אלא מתרגל רבות טריקים פיזיים הכוללים שימוש בזריזות ידיים ובאביזרים שונים. חשוב להדגיש כי במקרים רבים האביזרים יכללו כיסים נסתרים, חלקים גמישים, במות מוסתרות ועוד. בין כלל האביזרים השכיחים ביותר בהם קוסמים עושים שימוש תדיר ניתן למנות כדורים, כוסות, קלפים, חבלים, כובעים, במות, מסורים ובעלי חיים. הבדל נוסף מתמקד בגיל ואופי קהל היעד האידיאלי למופעי הקסמים לעומת מופעי אמני החושים. מופעי הקוסמים מזוהים בעיקר עם ילדים בשל העובדה הפשוטה כי הם כוללים שימוש בלא מעט טריקים פיזיים החוזרים על עצמם. כל אדם בוגר מכיר עשרות קסמים הכוללים קלפים, חבלים, כדורים או מסורים, כך שאט אט סף ההתעניינות במופעים מעין אלה הולך ודועך. לעומת זאת, הפעלה ליום הולדת למבוגרים הכוללת אמן חושים מקצועי המתמקד בעיקר בטריקים מחשבתיים פונה בעיקר לקהל יעד בוגר המתעניין יותר בהיפנוזה, החדרת מסרים לתת מודע, ניחושים מדוייקים, העברת מסרים ללא מילים או סימנים ועוד. אז אם גם אתם מעוניינים באפשרות של הפעלה ליום הולדת למבוגרים, אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן יצליח להותיר אתכם ואת כלל הקרובים לכם עצורי נשימה לאורך מופע שלם.
האם לאמן חושים יש כוחות על או יכולת לחזות את העתיד? כך הוא יודע על מה אתם חושבים! אם אמני החושים מצליחים לבצע שלל אלמנטים מרשימים ללא כל שימוש באביזרים שרק נראים תמימים ובפועל טומנים כיסים נסתרים או חלקים גמישים, איך הם מצליחים לעשות אותם? אחת הסיבות בגינן הפעלה ליום הולדת למבוגרים המועברת על ידי אמן חושים נחשבת למרשימה יותר מהפעלה המועברת על ידי קוסם מקצועי היא העובדה שבהופעתו של אמן החושים, לא ניתן "להאשים" את האביזרים השונים בהצלחתו. השימוש במחשבה נטולת אביזרים הופכת את המופע כולו למרשים ומעניין הרבה יותר, אך כיצד הוא באמת מתבצע? כפי שהזכרנו מעלה, אסף סלומון, אמן חושים מקצועי מכיר היטב את אופן החשיבה של הקהל שלו. כל אמן חושים לומד להכיר לעומק את אופן החשיבה הנורמטיבית ועל ידי כך הוא יודע לנצלה לטובתו. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך היא השיטה בעזרתה אמני חושים רבים מצליחים להסיח את דעת הקהל מתנועות או פעולות שהם עושים על הבמה. אמן חושים מקצועי המציע הופעות לבר מצווה וכן הפעלה ליום הולדת למבוגרים יודע כי כאשר חלה תנועה גדולה וקולנית, היא תמשוך את תשומת לב הקהל באופן כמעט בלתי רצוני. לכן, לא אחת אמני חושים בוחרים לייצר תנועות גדולות וקולניות בצד של הבמה בעוד בצידה השני מתרחשות הכנות בהן הקהל כלל לא מבחין. בדומה לכך, אמני חושים יודעים גם לייצר אשליות ולתעתע במוחם של מתנדבים מהקהל.
אלמנטים עוצרי נשימה הכוללים את שיתוף הפעולה של התת מודע שלכם שיטה נוספת ושכיחה לא פחות בעזרתה אמני חושים רבים מצליחים לנחש במדויק מספרים, תמונות, ציורים או שירים שעולים במוחם של הצופים בהם היא החדרת מסרים לתת מודע ללא הבחנתו של המודע בכך. אמן חושים מקצועי מכיר כמה וכמה דרכים בעזרתן הוא יכול לעקוף את המודע ולהגיע ישר אל התת מודע. עקיפה זו של המודע מאפשרת לאמן החושים להחדיר לאדם העומד מולו שלל מסרים ללא שהוא שם לב לכך. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא למקם תמונה הכוללת את המסר שאמן החושים רוצה להחדיר במרחק כזה שהמודע לא יבחין בה, אך התת מודע יספיק לצלם אותה. בדומה לשיטה זו ניתן להציב תמונות בגדלים זעירים כך שהמודע לא יבחין בהן אך התת מודע יספיק להחדיר אותן למוחו של הקהל. בעזרת השיטות הללו ועוד רבות נוספות אמני חושים מצליחים לייצר לא מעט אלמנטים הכוללים קריאת מחשבות, ניחושים מדויקים, ניבוי העתיד ועוד. אז אם גם אתם רוצים אירוע מוצלח ובלתי נשכח, אמן חושים המציע הפעלה ליום הולדת למבוגרים הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם.
פורסם לראשונה: 13:46, 27.05.21