עכשיו, כשהאביב כבר ממש כאן, זה ברור שלא משנה לאן תיסעו, כי זו הולכת להיות חוויה נפלאה. מצד שני, כלל לא בטוח שהאפשרות של השכרת חדרים בבתי מלון יכולה להתאים לכם, כי למען האמת, זה לא תמיד נוח. כשבוחרים ללון בבית מלון אנחנו למעשה מגבילים את עצמנו למשהו מאוד ספציפי ולכן, אם אפשר גם אחרת, למה שלא תעשו זאת? בשנים האחרונות האפשרות של השכרת קרוואן הולכת ותופסת תאוצה גם בישראל, כך שהאמת היא, שזו הולכת להיות חוויה נהדרת גם עבורכם. השכרת קרוואן יכולה לכלול אינספור אפשרויות ולכן, אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת יותר מרוצים, אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק כבר עכשיו את האופציות השונות ולראות למעשה – איזה קרוואן יתאים לכם?
1 צפייה בגלריה
(צילום: FREEPIK)
מה כדאי לברר לפני שבוחרים לשכור קרוואן?
אחד מהדברים שאנשים לא תמיד יודעים על השכרת קרוואן, זה שלמעשה יש היום מגוון רחב של אפשרויות, מה שאומר שצריך לעצור לרגע ולראות: איזה קרוואן יוכל להתאים יותר? האם כל קרוואן יתאים לטיול משפחתי? והאם בכל קרוואן באמת יהיה לכם נוח? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם יש לכם אפשרות לבחור בהשכרה של קרוואן מתאים יותר, זה כדאי. משמעות הדברים היא שחשוב לברר מראש:
  • האם מדובר על קרוואן יחסית חדש?
  • עד כמה הקרוואן מאובזר ונוח?
  • האם מדובר על קרוואן גדול במיוחד שיתאים לכל המשפחה שלכם?
  • האם יש לכם אפשרות גם לבשל במקום?
  • האם המחירים נראים לכם נוחים?
חשוב מאוד גם לבדוק האם נוח לכם לנהוג על הקרוואן, כי אחרי הכול, אחד מכם יצטרך להתמודד עם המשימה הזאת ולכן רצוי מאוד לעשות הכול כדי שהנהיגה תהיה נוחה.
האם זה הולך להיות יקר?
כמובן שכאשר חושבים על השכרת קרוואן צריך לקחת בחשבון גם את השאלה: האם זה עולה הרבה? אומנם ברור שככל שהקרוואן שלכם יהיה יותר גדול כך גם המחיר שלו יהיה בהתאם, אך מצד שני, כדאי לדעת שאפשר גם אחרת. כלומר, כאשר חושבים על השכרת קרוואן ניתן למצוא גם לא מעט מבצעים מיוחדים ואף ליהנות מהעובדה שלא כל האופציות יקרות מראש, כך ששווה לרדת לעומק הפרטים. בנוסף, אם אתם יכולים לפנות אל מספר חברות שמציעות שירותי השכרת קרוואן, חשוב מאוד לברר כמה כל אחת מהן גובה. מה שכן, חשוב לבדוק גם האם הביטוח כלול בחגיגה, כי לשכור קרוואן בלי ביטוח זה בעייתי מאוד, ממש כמו לשכור רכב בלי לעשות לו את כל הביטוחים שאפשר. בדקו את הפרטים לעומק וכך תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת יותר מרוצים מהחוויה.