מחפשים בית דפוס פתח תקווה לצורך הדפסת הזמנות לחתונה? מעוניינים לאתר בית דפוס בתל אביב כדי להדפיס את הספר שעבדתם עליו בשנים האחרונות? מתקשים למצוא בית דפוס מקצועי שמבצע הדפסות על קנבס? אל דאגה! על מנת שלא תסתבכו יותר מדי ותצליחו לבצע את הבחירה הנכונה בקלות, ריכזנו עבורכם את הטיפים החשובים ביותר שצריך להכיר בנושא. אז בואו נצא לדרך...
הכן כדאי למקם את החיפושים?
נכון להיום ניתן לעבוד מול בית דפוס פתח תקווה, גם במקרה שמתגוררים בראש פינה ועל פניו אין באמת סיבה שלא תעבדו מול בית דפוס בתל אביב, גם אם אתם מתגוררים בטבריה לצורך העניין. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שנכון להיום רוב העבודה מול בתי הדפוס מתנהלת באופן מקוון או באמצעות הטלפון.
למרות זאת, ההמלצה הטובה ביותר היא לאתר בית דפוס שממוקם סמוך למקום המגורים שלכם. זאת כיוון שיתכן בהחלט שלאורך התהליך תצטרכו להגיע פיזית לבית הדפוס ואין שום סיבה שתצטרכו לבלות יותר מדי זמן בפקקים. לפיכך הכלל הוא פשוט: מתגוררים בתל אביב? נסו לאתר בית דפוס בתל אביב. הדודה מחדרה המליצה על בית דפוס מקצועי בחדרה? הודו לה מקרב לב, קחו את ההצעה בחשבון אך המשיכו בינתיים בחיפושים בסביבת המגורים שלכם.
1 צפייה בגלריה
בית דפוס
בית דפוס
בית דפוס
(צילום: Credit)
התרשמו מהמלצות של לקוחות קודמים אחת הדרכים הטובות ביותר להבין "עם מי יש לכם עסק", היא להתרשם מביקורות וחוות דעת של לקוחות קודמים. בהקשר זה נמליץ לכם שלא להסתמך על חוות הדעת והביקורות המופיעות באתר הבית של בית הדפוס. תחת זאת נסו לאתר ביקורות והמלצות (או דיס המלצות) בגוגל, זאפ דפי זהב או כל פלטפורמה אחרת שמקפידה לפרסם ביקורות וחוות דעת אובייקטיביות לחלוטין.
בעיקר חשוב להתרשם מביקורות הנוגעות לטיב ואופי השירות, יחסי האנוש, איכות ההדפסה, רמת הזמינות, מידת הנכונות לגלות גמישות ורמת המחירים.
לא מאשרים לפני שמתרשמים תמונה שווה אלף מילים ולכן גם אם איתרם בית דפוס שגולשים רבים המליצו עליו בחום, עדיין כדאי שתנשמו עמוק ותמתינו עם הבחירה הסופית. זאת כיוון שלפני שיוצאים לדרך, חשוב להתרשם מעבודות קודמות שבוצעו בבית הדפוס. בהקשר זה נדגיש כי ישנה חשיבות עליונה להתרשם מעבודות הרלוונטיות למוצר הדפוס שאתם זקוקים לו בימים אלה: אם לדוגמה אתם מעוניינים להדפיס הזמנות לחתונה, אין טעם שתתרשמו מכרטיסי ביקור שהודפסו בבית הדפוס ואם אתם מעוניינים להדפיס ספר לצורך העניין, מן הסתם אין סיבה שתתרשמו מאיכות ההדפסה על חולצות.
כל השירותים תחת קורת גג אחת טיפ חשוב נוסף שכדאי להכיר, נוגע למניפת השירותים שניתן לקבל בבית הדפוס. באופן כללי מומלץ לתת עדיפות לבתי דפוס שמספקים מניפה רחבה ככול האפשר של שירותי דפוס: ככול שמניפת השירותים תהיה רחבה יותר, כך הסיכוי שתצטרכו להתפזר בין מספר בתי דפוס, יהיה נמוך יותר בהתאם.
קחו בחשבון שגם אם בימים אלה אתם זקוקים לשירות דפוס אחד בלבד, עדיין יתכן שבעתיד ואפילו בעתיד הקרוב, תזדקקו לשירותים שונים לגמרי. לפיכך מומלץ תמיד לבחור מראש בבית דפוס שמציע מגוון רחב של שירותים, על מנת שבעתיד לא תצטרכו להתחיל את תהליך החיפושים מחדש. בהצלחה!