מדי שנה בשנה, תושבי פתח תקווה נאלצים להתמודד עם נזקי הגשמים העוצמתיים שממטיר עלינו גנרל חורף. למעשה כבר בתחילת החורף הנוכחי התבשרנו על קריסה של עץ ברחוב סלנט שגרם לנזקים חמורים למספר רכבים וכן על נהג שנלכד ברכבו בעקבות הצפה ברחוב הרב קטרוני. למעשה מדי שנה אנחנו עדים להצפות נרחבות ברחבי העיר, בדגש על אזורים כמו שכונת עמישב, שכונת קריית אלון ושכונת יוספטל.
כולנו גם זוכרים את הנזקים שנגרמו בחודש ינואר 2020, שאילצו תושבים רבים משכונות דדו, קריית מטלון ועמישב, להתפנות למתנ"ס עמישב ומתנ"ס מרקו. במקרה הזה, הגורם המרכזי להצפות היה נחל מזור, ששוב עלה על גדותיו.
1 צפייה בגלריה
דפי זהב
דפי זהב
דפי זהב
(צילום: Credit)
מדוע חשוב להחזיק מספר טלפון של אינסטלטור בהישג יד?
מובן שעל בעיות הקשורות לתשתיות העירוניות, יש לדווח לעירייה באופן מידי. תקלות אינסטלציה נקודתיות בצנרת של הבניין לעומת זאת, דורשות טיפול של אינסטלטור. נכון להיום ממש לא קשה לאתר אינסטלטור בפתח תקווה שנחשב לאמין, מקצועי ומומלץ. עם זאת, השאיפה היא כמובן לאתר את האינסטלטור המומלץ ביותר כיוון שאין שום סיבה שתתפשרו על פחות מזה.
כדי לעשות זאת, יש לבצע מספר פעולות ובכלל זה לאסוף המלצות מחברים ובני משפחה המתגוררים בפתח תקווה, לסקור חוות דעת והמלצות שהושארו באתרים המרכזים אנשי מקצוע, להשוות מחירים ועוד כהנה וכהנה פעולות שיש לבצע כשמעוניינים לערוך סקר שוק מקיף ויסודי.
למרבה הצער, חלק ניכר מבעיות האינסטלציה דורשות טיפול מידי ואינן סובלות דיחוי. לאור זאת, במקרים רבים אין לנו אפשרות להשקיע מספיק זמן להשקיע באיתור האינסטלטור המקצועי והמומלץ ביותר. הואיל וכך הם פני הדברים, ההמלצה הטובה ביותר היא לאתר אינסטלטור בפתח תקווה הנחשב למקצועי ואמין, לפני שהתקלה מופיעה ועל כך נאמר, יפה שעה אחת קודם...
לאילו דברים יש לשים לב כשבוחרים אינסטלטור?
בין אם מדובר על אינסטלטור בפתח תקווה, אינסטלטור באילת או אינסטלטור תל אביב, ישנם מספר דברים שעלינו לשים עליהם דגש בבואנו לבחור את האינסטלטור המושלם עבורנו. הנה כמה מהחשובים ביותר שבהם:
• תחומי המומחיות – אם אתם זקוקים לדוגמה לאינסטלטור לצורך שאיבת ביוב שנסתם, עליכם לקחת בחשבון את העובדה הפשוטה שלא כל אינסטלטור בפתח תקווה מתמחה בשאיבת ביוב. למעשה ישנם אינסטלטורים מצוינים רבים שפועלים בעיר, שכלל לא מתעסקים בשאיבת ביוב. לפיכך מומלץ בראש ובראשונה לתת עדיפות לאינסטלטורים המספקים מניפה רחבה ככול האפשר של שירותים.
• רמת הזמינות – לא אחת נדרשת התערבות של אינסטלטור באישון לילה או ביום שבת למשל. לכן גם האינסטלטור המומלץ והאמין ביותר, לא יעזור לכם יותר מדי אם יתברר שאינו מספק שירות מחוץ לשעות העבודה הסטנדרטיות. לאור זאת, בזמן החיפושים, הקפידו לברר האם מדובר באינסטלטור שמספק שירות גם בשעות הלילה, בחגים ובסופי שבוע.
• אזורי השירות – יתכן מאוד שהדודה שמתגוררת בעיר הלבנה, תמליץ לכם בחום על אינסטלטור תל אביב שמספק שירות לא פחות ממושלם. גם במקרה הזה, הוא לא יביא לכם תועלת רבה אם יתברר שהוא לא מספק שירות בפתח תקווה.
• שנות הוותק – זה לא שאין אינסטלטורים מתחילים שמספקים שירות מצוין. עם זאת, באופן כללי מומלץ תמיד לתת עדיפות לאינסטלטורים שמחזיקים בניסיון של עשור לכל הפחות, שככול הנראה כבר התנסו בטיפול בכל סוגי התקלות.
מעבר לכל זה נדגיש כי את מספר הטלפון חשוב לשמור בהישג יד, תוך מתן עדיפות לפתק עם פרטי האינסטלטור שתצמידו למקרר. בהצלחה!