עופר הקניון הגדול פתח תקוה עורך בימים אלו תערוכת צילום של מועדון הצילום "פוקוס", מציינת סיכום של שנת הפעילות השנייה של המועדון.
1 צפייה בגלריה
תמונות בתערוכה
תמונות בתערוכה
תמונות בתערוכה
(צילום: בן פרג')
קראו גם:
במסגרת התערוכה יוצגו עשרות צילומים שהם ביטוים אישיים של צלמים צעירים הרואים באומנות הצילום תחביב מרתק, מפתח ומלווה בסיפוק רב. כל הצילומים בתערוכה הודפסו במעבדת הצילום פרג', חנות וסטודיו לצילום מהגדולים בארץ הממוקמת בקניון ומלווה את מועדון הצילום "פוקוס" שנים רבות.
בן פרג', מנהל המועדון ומבעלי חנות הצילום 'פרג'' בקניון הגדול מסביר: "הצילומים המוצגים בתערוכה צולמו במקומות שונים בארץ, מצפון עד דרום, ואף בפתח תקוה כחלק מסיורים שערכו הסטודנטים עם צלמים מקצועיים לאורך השנה. בכל תכנית לימוד, אנחנו משלבים גם את העיר פתח תקוה ונכנסים לצלם בתוך השכונות, בשוק העירוני, במרכז העיר ובמקומות נוספים שמאפשרים לנו לגלות את העיר קצת אחרת. פתח תקוה זו עיר שמצטלמת מצוין ורואים זאת דרך עדשת המצלמה של הסטודנטים.
"אני חושב שכל צלם חובב אוהב לחשוף את התוצרים שלו, ואין פידבק מוצלח מזה שאתה רואה אנשים שעוצרים להתבונן ביצירות שלך ומשתף אותם בדברים היפים שראית. אני חושב שזה צופר גדול לחבר'ה וזו יוזמה נהדרת של הקניון הגדול שמארח אותנו בפעם השנייה ונותן לנו אכסניה במקום שיש בו המון תנועה, ואנשים נהנים לראות את הצילומים האלו".
לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפתח תקוה: "אנו שמחים ונרגשים לתמוך בצלמים חובבים אשר נמצאים בראשית דרכם בתחום הצילום ומזמינים את כולם להגיע ולהתרשם מן התערוכה המרהיבה".
ביום רביעי ה-21.04 בשעה 17:30 יתקיים אירוע הפתיחה הרשמי של התערוכה.
התערוכה פתוחה לקהל הרחב בין התאריכים 09.04.21 ועד 16.05.21, בהתאם לשעות הפתיחה של הקניון ותיערך במתחם ארומה בקומה מינוס 1 שבקניון.