"אף משבר לא יפגע בגלידה"

'יוגורט פתח־תקוה', אורלוב 102
4 צפייה בגלריה
אבי חזן, גלידריית יוגורט
אבי חזן, גלידריית יוגורט
אבי חזן, גלידריית יוגורט
(צילום: ריאן)
* מנה לימי שרב - אברהם חזן הבעלים: "הגלידות שהכי נמכרו השבוע הן פררו רושה, וופל בלגי ואוראו. כל המוצרים הם על בסיס חלב בופלו וקנו אצלנו גם הרבה יוגורט תות שמזכיר לילדים את המעדן 'באדי' ואגב, בקרוב אנחנו מכניסים יוגורט אסאי שמכוון בעיקר לספורטאים".
* משפט פתיחה: "המשפט הכי נפוץ שאמרו לנו השבוע הוא 'באנו להצטנן'. ככה זה כשאנשים באים מהחום הלוהט לקור ולאווירה של הגלידה".
* המנה הזולה: מנת ילדים שכוללת שני טעמים ב־17 שקלים.
* המנה היקרה: המנה הגדולה עולה 29 שקלים וכוללת שלושה טעמים.
* הגלידה ממתיקה את הקורונה? "לא משנה איזה משבר יש, כל בן אדם צריך מעט סוכר. זה משהו שעושה טוב לנפש ולא מדובר בסכומים גדולים. גלידה לא יכולה להיפגע משום משבר. כל בן אדם יחפש את הנחמה הקטנה בדמות מנת גלידה".
* הפתעת השבוע: "הייתה הזמנה גדולה של 500 שקלים שזה לא משהו שגרתי במקומות כאלה. מדובר במשפחה שקנתה מכל המוצרים שלנו, בין היתר הם רכשו קילו וחצי גלידה. העובד התקשר אליי לשאול אם זה הגיוני. אמרתי לו שאם הלקוח מולו וזה מה שהוא רוצה, מי אני שאקבע".

"סורבה ומלפפונים"

'ברלוסקוני', קניון כפר גנים
4 צפייה בגלריה
גלידריית ברלוסקוני
גלידריית ברלוסקוני
גלידריית ברלוסקוני
(צילום: ריאן)
* מנה לימי שרב - שרון ואיתי ברק הבעלים: "גם הסורבטים וגם גלידות שמנת הן המנות שהכי נמכרו השבוע. מבחינת טעמים, האהוב ביותר נכון לעכשיו זהו ההרשיס (HERSHEY'S) . בעיקר הצעירים מתחברים אליו והוא מסתיים בתדירות גבוהה".
* משפט פתיחה: "אמרו לנו השבוע הרבה 'איזה כיף להיכנס למקום עם מזגן'. קשה לאנשים עם המסכות בחום הזה, ונעים להם להיכנס למקום עם משב רוח מרענן".
* המנה הזולה: מנת ילדים ב־12 שקלים והיא כוללת כדור גלידה בגביע או בכוס.
* המנה היקרה: וופל בלגי עם שני כדורי גלידה והר של קצפת ב־45 שקלים.
* הגלידה ממתיקה את הקורונה? "הגלידה משמחת ומתאימה לכל הגילים. אתה נותן למישהו טעימה וישר עולה לו חיוך על הפנים. זה תמיד עושה מצב רוח טוב, במיוחד כשיש שרב בחוץ, זה רק מסב אושר".
* הפתעת השבוע: "הזמינו מאיתנו סורבה של ג'ין ומלפפון ירוק".

"לאנשים היה חסר קינוח"

'גלידה גולדה', רחוב שחם 30 בפתח־תקוה
4 צפייה בגלריה
אריאל ארז, גלידת גולדה
אריאל ארז, גלידת גולדה
אריאל ארז, גלידת גולדה
(צילום: ריאן)
* מנה לימי שרב - אריאל ארז, הבעלים: "המנה הכי מבוקשת היא גלידת שוקולד חלב עם קרם בייגלה מלוח. השילוב של המתוק והמלוח תפס בצורה מטורפת. הוצאנו בימים אלה גם גלידה בטעם אבטיח-נענע".
* משפט פתיחה: " בעקבות השרב אומרים לנו הרבה: 'הצלתם אותנו'. באו המון ובגלל המגבלות אנשים נאלצו להמתין בחוץ בשרב, אז להיכנס פנימה ולקנות גלידה עשה להם טוב".
* המנה הכי זולה: כדור גלידה שניתן לשלב בו שני טעמים ב־17 שקלים.
* המנה הכי יקרה: מנה ב־26 שקלים שכוללת ארבעה טעמים.
* הגלידה ממתיקה את הקורונה? "אנשים מילאו את הבתים באוכל וכנראה היה חסר להם קינוח. הפעלנו שירות משלוחים וקיבלנו כמות בלתי נתפסת של טלפונים. זה כנראה הדבר הכי כיף ומנחם שיש בתקופה הזו".
* הפתעת השבוע: "בתקופה הזו, במספר בתי ספר הפתיעו תלמידים רבים עם קופסאות גלידה שלנו. היה ממש מרגש והם נהנו מאוד".

"התגעגענו מאוד ללקוחות"

'גלידה בליס', הקניון הגדול בפתח־תקוה
4 צפייה בגלריה
שירן ובתיה, גלידה בליס
שירן ובתיה, גלידה בליס
שירן ובתיה, גלידה בליס
(צילום: ריאן)
* מנה לימי שרב - שירן רפאלוביץ' הבעלים: "הטעמים הכי מבוקשים השבוע היו לימונענע, קינדר בואנו ופררו רושה".
* משפט פתיחה: "אנחנו שומעים יותר אנשים שאומרים 'התגעגענו' כי היינו סגורים במשך כחודש וחצי. בגלל החום יש יותר ביקוש כרגע".
* המנה הכי זולה: מנה קטנה שכוללת שני טעמי גלידה בגביע או בכוס ב־16 שקלים.
* המנה היקרה: ארבעה טעמי גלידה בגביע או בכוס עם קצפת ב־26 שקלים.
* הגלידה ממתיקה את הקורונה? "היא מורידה את המעלות שבחוץ והיא פחות קשורה לקורונה לדעתי, למרות שאני חושבת שאנחנו התגעגענו ללקוחות".
* הפתעת השבוע: "אנחנו מוכרים גם קרפים, אז אחת ההזמנות השבוע הייתה קרפ מלוח עם גבינה לבנה. מעבר לזה אנשים מזמינים גם גלידות מלוחות".