על רקע משבר הקורונה והקשיים בהם נמצאות אלפי מסעדות ברחבי הארץ, חוברים יחד גופי המדיה עם השפים המובילים בישראל, לשיתוף פעולה ראשון מסוגו במטרה לתמוך בענף המסעדנות המקומי: טעם IL, שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון של ישראל. הפרויקט נבנה בשיתוף פעולה מיוחד עם השף חיים כהן, שמוביל את הקמפיין יחד עם נבחרת השפים מהמובילים בישראל: גיא גמזו, דיויד פרנקל ותומר אגאי.
טעם ILטעם IL
טעם IL
(דמיאן דץ)
זו הפעם הראשונה בישראל שמתקיים אירוע אוכל כזה בעולם הדיגיטלי המאגד מאות מסעדות ברחבי הארץ. במסגרת המיזם, הוקם מתחם תוכן ייעודי שייתן במה למאות מסעדות, מצפון ועד דרום, בהן מסעדות ביתיות, רשתות מזון, מסעדות שף וקונדיטוריות, ויאפשר למיליוני גולשים להזמין מבין אלפי מנות ייחודיות במחירים אטרקטיביים שיינתנו רק לגולשי האתר.
בין המסעדות מפתח תקוה שישתתפו במיזם: בטר בורגר, בלאק בר אנד בורגר, סיני ספיד, פיצה טוניס, פיצה סטאר ושווארמת השף.

איך זה עובד?

התפריטים של המסעדות יהיו בנויים מקטגוריות קבועות של מנות עיקריות, קינוחים ושתייה. לכלל המסעדות תינתן אפשרות להעלות למתחם התוכן עד 15 פריטים: ארבע מנות עיקריות ייחודיות שנוצרו במיוחד לפרויקט, במחירים קבועים של 39 שקלים, 49 שקלים ו-59 שקלים, כאשר לפחות שתיים הן במחיר הזול, ועד שני קינוחים ב-24 שקלים. קטגוריית השתייה מתחלקת לשתייה קלה במחיר של 9 שקלים ובירה במחיר של 16 שקלים.
מינימום הזמנה של 75 שקלים ועלויות המשלוחים ינועו בין 10-25 שקלים, ובהתאם למיקום בתום ההזמנה. התשלום יתבצע באמצעות כרטיס אשראי.