אהבה פשוטה (ארה"ב, 2020)
טום וג'ואן נשואים שנים רבות. יש נוחות במערכת היחסים ביניהם אשר נובעת מחיים שלמים אשר בילו יחד, כך נוצרה אהבה כה עמוקה שבאה לידי ביטוי ברכות והומור באופן שווה. כאשר ג'ואן מאובחנת כחולה בסרטן השד, הליך הטיפול בה מאיר את הזוגיות רבת השנים באור חדש. בעוד השניים מתמודדים עם האתגרים הצפויים להם ועם המחשבה הקשה על מה יעלה בגורל הזוגיות שלהם אם יקרה לג'ואן משהו.
בימוי: ליסה בארוז דה סה, גלן ליבורן. שחקנים: ליאם ניסן, לסלי מנוויל.
פרשת המים (ארה"ב, 2019)
רוברט, עורך דין מסור ואיש משפחה, מתמנה לשותף במשרד עורכי דין גדול אחרי שנים של עבודה קשה. יום אחד מגיע למשרדו איכר מעיר הולדתו בווירג'יניה ומתלונן בפניו על חברת כימיקלים גדולה שאחראית לזיהום במי השתייה באזור. ההיגיון הבריא של רוברט אומר לו להתעלם, שכן אותה חברת כימיקלים גדולה היא הלקוח הגדול ביותר שלו, אולם משהו בפניו הנואשת של מגדל הבקר לא נותן לו מנוח. בעידודה של אשתו, ובעזרת חוש צדק שלא מרפה ממנו, מחליט רוברט לחקור את התופעה ומוצא את עצמו יוצא למסע שנראה חסר סיכוי.
בימוי: טוד היינס. שחקנים: מארק רפאלו, אן האת'ווי, טים רובינס.
קול קדומים (ארה"ב, 2020)
עיבוד קולנועי לרב המכר הנושא את אותו השם, מאת הסופר ג'ק לונדון. סיפורו של באק, כלב רחב לב אשר נעקר בהפתעה מביתו בקליפורניה וחייו הנוחים ומוצא את עצמו במרחבים הפראיים של נהר היוקון באלסקה במהלך הבהלה לזהב בשנת 1890. באק מוצא עצמו כאחרון בשרשרת בקבוצת מזחלת הכלבים המחלקת דואר, קבוצה אשר בהמשך ינהיג. באק חווה הרפתקה של פעם בחיים ולבסוף מוצא את מקומו האמיתי בעולם ונהיה הבעלים של עצמו.
בימוי: כריס סנדרס. שחקנים: הריסון פורד, דן סטיבנס, קארן גילאן, ברדלי וויטפורד.
זואי (ארה"ב, 2018)
זואי וקול הם עמיתים לעבודה במעבדה אשר מטרתה לשפר ולשדרג מערכות יחסים רומנטיות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. בעודם פוצחים ברומן סוער, זואי חושפת את האמת המרה אודות טיב היחסים שלה עם קול. החשיפה תוביל את הזוג המאוהב לחוות תחושות של בגידה, אכזבה וגעגועים, כשהרגש האנושי מכולם – אהבה, יעמיד את קיומם בסכנה.
בימוי: דרייק דורמוס. שחקנים: ליאה סיידו, יואן מק'גרגור.